hey hallo allemaal het onderwerp zeg het al rare vraag. maar wie heeft na zijn eisprong ook last van moeilijk naar de wc kunnen gaan. ik hoorde van me zus dat dat een teken van zwangerschap kan zijn. maar dat is toch pas in een later stadium van je zwangerschap. wie kan me helpen. kan al een paar dagen moeilijk naar de wc en het zijn echt 1 keuteltje en niet meer. nog nooit gehad. groetjes lil momo
Als je zwanger bent dan is je stoelgang soms lastiger (en soms HEEEEEEL lastig ) maar dat komt omdat je darmen trager werken, dit komt meestal voor als je al wat langer zwanger bent. Voor zover mij bekent, is dit geen symptoom als je net zwanger bent. Maar...ik kan het ook fout hebben hoor! Ik zie trouwens dat je morgen al kunt testen...spannend!
Hallo, Dat probleem ken ik ook. Op de een of andere manier werkt het een stuk trager dan gewoonlijk. Weird maar ja miscchien ligt het aan het ontpillen.....
kzit al in me 9de ronde ondertussen en zal wel ontpilt zijn nu hoor! was maar een paar maanden aan de pil geweest. en ander half jaar daarvoor niks en daarvoor prikpil 1 jaar! maar ik ga nog wachten met testen want het kunnen er ook 28 dagen zijn maar meestal is het 24 dus daarom dit schema. we zien het wel en we wachten gewoon af groetjes lil momo die nog steeds niet kan drukken:S
Ik ben ook alweer 10 rondes bezig en ik kan dus ook zeggen dat ik niet meer aan het ontpillen ben. Ik heb ook al de voorgaande 4 rondes last gehad van verstopping na mijn ei en nog steeds niet zwanger. Was het allemaal maar zo makkelijk! Heb je last van verstopping? -> Dan ben je zwanger <- niet dus. Ook al is het wel een zwangerschapskwaal, maar in mijn geval dus ZEKER niet. Ik moet er trouwens ook niet aan denken hoe verstopt ik zal zitten als ik straks WEL zwanger ben. Daar zie ik nu dus wel tegenop, als het nu al zo erg is
volgens mij ook ja, maar tot nu toch nog geen duivels te zien en heb ook geen last van dat in ongesteld ga worden. we zullen het deze maand wel weer zien en ik heb toch ergenst het gevoel dat het nu weer niet raak is. groetjes lil momo
Volgens mij heeft dat met een stofje te maken die na de eisprong vrijkomt (vergeet elke keer de naam testosteron ofzo? )
Ik kan een dag of 3 voordat ik ongesteld ga worden nooit poepen. En op de dag dat ik ongesteld ben geworden schijt ik mezelf helemaal leeg. En na 24 rondes is het bij mij nog steeds geen zwangerschaps kwaal Succes met testen
ja dat heb ik ook meestal een paar dagen voor mijn NOD maar nu is het al sinds me eisprong en het is echt niet fijn en het zijn echt keuteltjes:S niet normaal maar ik ga wachten tot en met dinsdag met testen. want ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden en anders vind ik het zonde van de test want ze zijn al niet zo goedkoop als je er een elke maand 1 gebruitk tot nu toe in deze 7 maanden elke maand getest enzo hahaha. nu een keertje overslaan hoor! groetjes lil momo
heb ook verhalen gelezen over vrouwen die ineens heel goed naar de wc konden in de maand dat ze zwanger raakte
khad vandaag me zus aan de telefoon en zij had daar ook last van en toen bleek ze zwanger te zijn, maar daar ga ik maar niet van uit. tot nu toe nog steeds geen duivels te zien maar denk wel dat ze komen ik voel het gewoon op een of andere manier. groetjes lil momo
het gaat de goede kant op, op dit moment nog geen duivels te bekennen maar wel het gevoel dat ze gaan komen maar we wachten het gewoon nog eventjes af!