Ik! Nou ja niet helemaal alleen maar mijn kindjes slapen al... (lekker vroeg!). Ik ben het wel gewend, mijn man werkt heel vaak s avonds. Ik ga zo ook eens even kijken of ik een fles wijn kan vinden ergens. Ik zit te wachten op een miskraam dus vind dat ik dat ik dat wel heb verdiend!
oooohw ik wou dat ik lekker op de bank kan hangen maar wij hebben vanochtend onze bank verkocht en krijgen maandag avond pas een andere dus zit nu op een camping stoeltje ........ maar ik verveel me ook wel een beetje
ik krijg door al die dames die vanavond aan de wijn gaan ook heel erg zin in een wijntje maar ik mag niet en dat mis ik ook niet heel erg eigenlijk
ik ook en ik vind het verschrikkelijk. ik zit de hele week ook al alleen want mijn man is vrachtwagenchauffeur, nu is hij afgelopen nacht pas thuis gekomen en moest in een keer na het eten al weer weg naar zweden ipv morgenavond.
Ook ik ben home alone! Verveling ligt wel op de loer, maar ik weet moedig weerstand te bieden. Heb verrukkelijk ruikende chocolademuffins in de oven staan, flinke bak thee erbij, joggingbroek aan en ga zometeen maar even wat afleveringetjes Desperate Housewives kijken of zo. Beetje internetten, zappen (en tot de conclusie komen dat er niks leuks op tv is) , tijdschriftjes bladeren... Doen alsof ik niet bij ieder krampje hoop dat ik ga bevallen vanavond.... Ik vermaak me wel.
Mijn lieve horecamannetje werkt altijd in het weekend dusse, welcome to my world ladies Hij is vaak tussen 12 en 1 uur thuis dan doen we samen nog een wijntje en hapje. Lang leve tv on demand haha
Hier niet echt alleen thuis maar manlief is nog op stal bezig en gezien het tijdstip waarop hij begonnen is zal het wel een uurtje of 9 zijn voordat hij klaar is.. ach, ik installeer mij op de bank en hij komt vanzelf binnen. Alles went
hier ook alleen (met de meiden, maar zij slapen al). Mijn man werkt in ploegen, dus ben veel alleen met de kids. Zo af en toe vind ik het wel lekker om even het rijk alleen te hebben , erg he?!
Ik zit ieder weekend alleen helaas! mijn man runt een restaurant en dat draait dus gewoon door in de weekenden. Ondertussen ben ik er wel aan gewend maar soms baal ik er wel van. Maar ik plan vaak overdag wel leuke dingen met vriendinnen zodat ik het uiteindelijk heerlijk vind om savonds lekker alleen languit op de bank te kunnen liggen.
Mag ik vragen hoe jullie dat combineren met de kids? Want mijn lief maakt weken van 70 uur ongeveer en soms vraag ik me af hoe dat zal gaan mocht er een kleintje komen...
Eerlijk? het is soms moeilijk te combineren! Mijn man begint op de woensdag middag en 1 dag in het weekend wat later zodat hij de kinderen toch kan zien. Op de maandag is hij altijd thuis en net als nu in de vakantie heeft hij een extra dag vrij genomen om iets leuks te doen. Vanaf januari gaat hij wel een dag minder werken en met de geboorte van ons kindje is hij ook 2 weken vrij.
Hier ook alleen...nou ja met m'n zoontje die is op de bank in slaap gevallen en ligt nu lekker tegen me aan. We hebben een eigen zaak waar altijd wel wat te doen is,mijn man is echt een work a holic dus ben het wel gewend veel alleen te zijn!Soms baal ik er wel eens van maar verveel me eigenlijk nooit.
ja ik, man ging optijd weg want ja dan kwam hij optijd weer zodat we nog even samen waren, na de laatste fles wil ik gelijk mn slaap pakken namelijk...nou meneer moet nu nog komen! heb generatie2010 gekeken, ach vermaak me wel!
Hier kwam man tegen half 10 binnen.. en nu weer naar buiten voor de "laatste" ronde. En dan bedtijd denk ik zo! EDIT: krijg net telefoontje dat er nieuw leven geboren is op stal.. dus dat wordt ietsje later
Hier moet ik toch wel heel erg om lachen Hier mezelf lekker vermaakt met een zak oud-Hollandse pepernoten (de echte dus!) en Ushi en Ik hou van Holland... heerlijk
Ik ben ook alleen thuis, mijn man heeft een cursus met 3 overnachtingen. De jongste slaapt al een tijdje en de oudste voelt zich niet helemaal lekker, echt zielig . Hij zegt dat hij hoofdpijn heeft en hij voelt een beetje warm aan. Hij komt ook echt niet in slaap, dus hangt hij een beetje tegen mij aan op de bank.
Hier nog een alleen thuis. Vriendlief is naar feestje hier in het dorp. Had graag meegewild, kan het alleen lichamelijk niet aan.
Haha, omg, ik zie dat ik 'man' heb getypt in plaats van 'vriend'. Laat ik niet op de zaken vooruit lopen .
Mijn man was naar een voetbalwedstrijd en dan kook ik altijd iets wat ik zelf heel lekker vind en hij niet per se, dus ik heb zelf falafel gemaakt. Toen nog wat Desperate Housewives gekeken en een mooie film op dvd: Secrets &Lies