Mijn man heeft een darttoernooi met vrienden. Mijn zoontje mocht tot 21.00 opblijven, maar wilde om 19.45 al naar bed want hij was moe. Wasje zit in de wasmachine en ik lig languit "wedden dat" te kijken.
oh ik ben al uren aan de tel geweest: eerst met mijn zusje over papierwerk van de notaris, daarna voor de leuk twee uur met mijn tante gebeld en vanavond probeer ik mijn nichtje in Amerika te bellen, die heb ik ook al een week of 2 niet gesproken
Vanavond lekker op de bank ...pc en tv erbij. Onze jongste is uit logeren en we hebben een logeetje hier. De dames liggen nu boven een film te zien op ons bed.
Wij hebben net thuis een etentje gehad met vrienden. Altijd gezellig! Nu nog even tv kijken en niet te laat slapen, want morgen weer een drukke dag voor de boeg...
Mijn man zit achter de pc en ik ook. Tevens kijk ik de film IT. Heel stom van me. De reden dat ik een hekel heb aan clowns... en stug doorkijken 😕😕
Wij zitten nu ineen hotel in Amersfoort heerlijk een nachtje met ons tweeën weg. Morgen eerst uitslapen, daarna lekker ontbijten en dan even naar de ikea. En s middags onze kinderen weer halen
Verjaardag gehad, daarna met kinderen op bed liggen zelf ook even in slaap gevallen. Net even wat gegeten en ik denk dat ik zo maar weer naar bed ga en man ook.
Alleen thuis met de kinderen Man is bij zijn broer aan het helpen Dus ik lig languit op de bank en netflix aan
Mijn tas pakken voor het ziekenhuis. Het huis gereed maken zodat mijn vriend het huishouden een week op zich kan nemen. Foto's uitzoeken en Van Der Laan en Woe kijken.
Kaarsjes aan, wijntje erbij en de tv aan. Zo langzaam aan afsluiten en mijn bedje in. Morgen weer werken. Manlief is naar een verjaardag en de kids slapen al een tijdje
Ik heb de kinderen om 1930 op bed gelegd en daarna de woonkamer veranderd, kastjes op een andere plek gezet enzo. En oude deco voor nieuwe vervangen en alle troep en drukmakers weggedaan. Nu lekker bankhangen met een tapasplankje, speciaalbiertje en muziekje aan
Wij zijn vanavond met z'n tweetjes in een restaurant op de 42ste verdieping in Den Haag gaan uit eten!!
Wij zijn vanavond uit eten geweest want onze dochter is uit logeren bij haar beste vriend. Nu lekker languit op de bank onder een dekentje met ieder een i-pad en Brigitte Kaandorp op tv.
Ik heb Brigitte Kaandorp gekeken. Leuk! Mijn man vind het niks en is naar bed gevlucht (maar heeft een lange zware klusdag achter de rug en dus ook moe)
Ik lig in joggingpak op de bank met grote roze glittersloffen en de voetjes op tafel. Ik zit alleen maar te surfen op mn telefoon want mijn man zit (in bijna dezelfde outfit) een serie te kijken die ik niet leuk vind. Ik ga zo douchen en naar bed.
Ik krijg een kleine operatie en dan moet ik een nachtje blijven. Maar daarna mag ik thuis ook even niks doen. Ik ben wel best nerveus voor de narcose...
Hier net onze vrienden de deur uit. Mannen zijn vandaag wezen zeevissen, waren helaas veeeeeel later thuis dan ze ook zelf op hadden gerekend (negen uur ipv half zes, hadden geboekt voor een "korte" trip, wat uiteindelijk een "lange" vistrip bleek te zijn). Dus wij hadden best een gezellige avond met zn tweetjes en de kids, mannen kwamen tegen negenen thuis en nog ff lekker zitten kletsen en gesproken over een gezamenlijk weekend of weekje weg. Nu man met de benen omhoog op de bank, voetbal kijken en ik even achter de computer.