Net thuis van een dagje met vrienden en onze kinderen. Eerst glow in the dark midgetgolf gedaan en daarna bij de wok gegeten.
Wij hadden visite. De mannen hebben fifa17 gespeeld op de xbox en ik heb op de laptop een spel gespeeld. Volgende week heb ik een zaterdagavond voor mezelf Vriend gaat samen met een vriend naar halloween fright nights en ik kan dus heerlijk politieseries gaan kijken.
De planning was om een samen een leuke avond uit te hebben.. kids weggebracht etc. Maar toen ik dacht nog snel wat van zolder te halen begaf de vlizotrap het en zeilde ik mee naar beneden van 2.60 hoog.. auw! Gelukkig oke met flink wat schaafwonden en blauwe plekken. Toch mijn voet even na laten kijken bij de ha post maar zeer waarschijnlijk niets gebroken. Ben ik er toch nog goed vanaf gekomen!
Gisteravond zijn wij naar Halloween Fright Nights geweest en daarvoor de hele dag al in Walibi even adrenaline gesnoven haha Was heerlijk even een dagje met z'n tweeën op pad. Dochter sliep bij schoonouders, is voor haar ook een uitje
Gister na lange tijd weer meegeweest naar een hardcore feest. Mijn man moest daar draaien. Was supergezellig..nu gebroken haha
Gister was ons zoontje jarig dus gevierd, waren allenmaal uitgeteld dus kind naar bed en zijn beide ons ding gaan doen. Hij heeft de nieuwe battelfield dus is de rest van de avond wezen spelen. Ik ben nog even gaan opruimen en daarna lekker op bed me programmas gaan kijken. Is eigenlihk meestal wel zo op de zaterdagavond. We werken beide op zaterdag dus zijn vaak moe. Maar zou zeer zeker een keer weer lekker op stap willen gaan
Pff jaloers! Wil al jaren keertje naar een gaaf hardcore feest komt er elke keer niet van. Binnenkort is nightmare in silverdome en twijfel nog best wel of ik erheen gaa of niet
Gisteren sliep ik al om 9:30 uur. Ik was kapot! Man moest werken (op een hardcorefeest 😄 ) dus ik had het rijk alleen. Oké, bijna dan. Zoon lag in bed. Filmpje uitgezocht, wijn en iets lekkers gekocht. Val ik op de bank in slaap. 😴 Wij regelen eens per maand oppas om samen iets leuks te gaan doen. Dat kan uit eten zijn maar ook lekker stappen of naar een feest. Maar net waar we zin in hebben. Soms gaan we naar vrienden die twee deuren verderop wonen. Dan nemen we de babyfoon mee. En er komen ook wel eens vrienden langs.
Wij zijn gisteravond naar de feest tent geweest op oktoberfeest Sittard. 90s party met giel beelen. Zo goed geamuseerd! Lag er pas om half 4 in
Dat moet ook een heel gaaf feest zijn ja! Wij willen volgend jaar eindelijk een keer naar masters of hardcore maar dat zeggen we elk jaar haha. Afgelopen zomer wel naar dominator geweest, moest hij ook draaien. Dat is zo groot en supergaaf om mee te maken
Wie is jouw man Dit weekend rustig avondje met vrienden gehad. Volgend weekend ben ik even geen mama en gaan we naar partyraiser😍. Volgende maand nog naar omelet en dan ist het weer klaar hahah.
Partyraiser in breda toevallig? Hij moest dus afgelopen zaterdag in Friesland op zijn verjaardag draaien haha
Nee ikzelf sla een keertje over pff. Maar mijn man gaat wel kijken, die gaat eigenlijk altijd als partyraiser in breda is.
Leuk! Groot gelijk dat je een keer overslaat haha Een oude vriend van mijn man draait dan ook. Waarschijnlijk zullen ze elkaar wel kennen al is het van vroeger in de stap tijd. (Pavilj)
Ja klopt. Ik ging ook puur voor de muziek en gezelligheid. Dat het café voor nac stond maakte me ook niks uit. Maar zulke leuke tijden gehad daar.