Zaterdagavond

Discussion in 'De lounge' started by Sun01, Oct 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    De weekenden zijn wij meestal erg druk. Meestal zitten we 's avonds lekker thuis op de bank, maar verder hebben we ook wel veel afspraken staan.

Een paar voorbeelden:
    - Vrienden over de vloer, voor een spel of filmpje of gewoon borrelen
    - Naar de film (met z'n twee of met vrienden, of alleen ik met vriendinnen)
    - Uit eten (met z'n twee of met vrienden, als de kinderen erbij zijn, zijn we op tijd weer thuis)
    - Mijn man gaat soms ook alleen ergens heen, zoals eten bij vrienden of uit eten met (oud-)collega's
    - Verjaardag van vrienden (soms samen, meestal één van ons en de ander past op de kinderen)
    - Naar een concert
    - Binnenkort ga ik naar Fright Nights. Mijn man blijft thuis.
    - Soms gaan we allebei gamen op de PC/laptop. Of alleen mijn man en ik kijk tv.

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,184
    3
    36
    NULL
    NULL
    De ene week is mijn dochter er in het weekend, en de andere week zijn mijn stiefkinderen er in het weekend.
    Toevallig hadden mijn stiefkinderen afgelopen week herfstvakantie, en door omgegooide afspraken waren ze er aansluitend beide weekenden. Dus afgelopen weekend waren alle kinderen thuis! We houden het graag relaxed en meestal eten we laat en deze zaterdag heeft mijn man een heel speciaal recept gekookt wat ik zelf nog niet eens gemaakt heb, maar wat al jaren in mijn bezit is. Het is het speciale recept voor pompoensoep van mijn moeder. Mijn moeder is 8 jaar geleden overleden en ze heeft het recept ooit speciaal voor mij uitgeschreven omdat ik haar soep zo lekker vond en ik grapte dat mijn dochter toch ook een echte "omasoep" moest kennen in haar leven. ;)
    Mijn moeder kookte vaak uit haar hoofd en "deed maar wat" zei ze zelf. Als ze een recept ergens anders vandaan haalde, werd het altijd nét anders dan op papier stond.
    Ik heb haar zelfgeschreven blaadje met het recept altijd zorgvuldig bewaard en zaterdag gekopieerd zodat mijn man er in de keuken mee aan de slag kon. De soep was echt heerlijk! Alle kinderen vonden het lekker, en ik ook!
    Uiteindelijk lagen de 3 jongste kinderen in bed rond half 10/10 uur en de twee oudsten mochten laat opblijven om nog een film te kijken die ze uit hebben gezocht op netflix. Het was een gezellige avond, en voor herhaling vatbaar :)

3. Trirani

Trirani Fanatiek lid

Aug 6, 2013
    1,292
    1,129
    113
    Female
    Waar ik ben
    Afgelopen zaterdagavond zaten we nog met z'n vieren (man en ik met onze tweeling) op onze boot!

Komende zaterdag ben ik weg op vrijgezellenfeest van schoonzus, man en kinderen thuis. Dat is andersom 4 weken later ;)

4. Amare

Amare Niet meer actief

Of ik zit op de bank, voor ik nachtdienst heb.
    Of we hebben afgesproken met familie of vrienden.
    Al onze vrije weekenden zitten vol t/m kerstmis 😁

5. bloemetje1

bloemetje1 Fanatiek lid

Apr 13, 2009
    1,298
    132
    63
    meestal ben ik altijd thuis met de kinderen en maken we er een gezellige avond van!
    ik zet dan chips,kaasblokjes,worstjes,toastjes met salades op tafel.

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Als we gewoon thuis zijn ziet de zaterdagavond er vaak zo uit:

- Rond 18.00 lekker op de bank met patatjes en een snack uit de airfryer
    - Van 19.00-20.00 rommelen we vaak wat of soms blijven we op de bank zitten, zoontje gaat vaak wel spelen
    - Tussen 20.00-20.30 gaat zoontje naar bed en de tijd erna is voor ons zelf. Meestal kijken we tv.

Maar deze zaterdagavonden hebben we niet heel veel heel, denk 1x per maand.
    We zijn ook regelmatig naar familie of vrienden waar we eten en daarbij werk ik 1x in de 4 weken op de vrijdag-zaterdag-en zondagavond.
    Stappen doen wij nooit.

7. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Vanavond eindelijk weer eens feesten hahaha

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik hoop deze zaterdagavond puffend door te brengen en dan morgenochtend mijn baby vast te mogen houden, maar dat hoop ik al dagen. Dus het zal wel weer een avondje op de bank worden.

9. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ook! Moet alleen nog even zin maken. Ga nu eerst even slapen.

10. zonnestraal21

Waar ga je ? vast niet waas ik ook ga :D

11. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Nee dat denk ik ook niet.
    Ik ga naar een feestje hier in de buurt. Waar ga jij heen?

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik lig vanavond languit op de bank films te kijken.

M'n man is er niet dus even heerlijk m'n eigen ding doen :D

13. zonnestraal21

Bij mij in de buurt hahaha Partyraiser :D

Veel plezier!

14. zonnestraal21

oh heerlijk geniet ervan!

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

Jul 29, 2014
    9,546
    6,410
    113
    Female
    Filmpje kijken met me mannetje<3 en toastjes eten :D en misschien ook chipjes hihi

16. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    lekker languit op de bank vanavond! heb vandaag gewerkt en ben het aardig zat, dochter is lekker aan het spelen!
    morgen gaat m'n man naar het voetbal en ga ik hier in huis rommelen..

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,541
    3,057
    113
    Man is werken, kids gaan zo naar bed...rust! &#128513;
    Lekker op de bank Netflixen denk ik

18. meis23

meis23 Bekend lid

Jan 19, 2010
    973
    136
    43
    We hebben net bij m'n vader gegeten, nu aan de koffie en zometeen 10km naar huis fietsen&#128584;

Straks lekker op de bank filmpje kijken met chips/zoutjes en morgen werken. In de middag een kinderverjaardag.

19. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Wij zetten vanavond alles in de woonkamer vast klaar aan extra stoelen en verder doen we helemaal niks. Morgen vieren we de verjaardag van de jongste. Tis mij wel goed &#128514;

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn vriend voelt zich niet zo lekker, dus hij duikt er straks op tijd in.

Ik maak het me straks gezellig in mijn uppie voor de TV, met mijn tablet en dekentje op de bank. Kaarsjes aan, glaasje port en olijven in honingdressing en blokjes belegen kaas.

Share This Page