Regelmatig wil ik niet gestoord worden op mijn telefoon, behalve door mijn man en mijn ouders. Weet iemand hoe ik dat in kan stellen? Dat dus alles stopt: WhatsApp, sms, telefoontjes, behalve een telefoontje van mijn man of ouders dus. Ik heb een Android telefoon.
Dat schiet lekker op als ik wel gebeld wil worden door mijn man of ouders @mol81 bedankt, zal het straks eens proberen.
Zo, jullie zijn snel! Ik had al gecorrigeerd, zie boven. Maar goed, kan nog steeds, telefoon uit en bereikbaar blijven op je vaste lijn.
Ik heb een niet storen functie op mijn Android Sony! Alleen je 'favorieten' komen dan door. Ik heb dit altijd vanaf 22:00 uur aanstaan
Ik kan de niet storen functie vinden idd! Maar wil wel bereikbaar zijn voor mijn klanten. (Ik ben oa. geboortefotograaf en moet dan dus 24u pd bereikbaar zijn) Hoe stel ik hen in als favoriet? Want je kan instellen dat je wel gebeld kan worden door je favorieten. Is dat dat sterretje bij het contact??
Ik heb deze functie aan als ik slaap. Dan kan het geluid aanblijven maar ben ik bereikbaar voor noodsituaties. We hebben geen huistelefoon dus ik wil wel bereikbaar zijn.