ik zag hier laatst wat topics over DH, wanneer het weer gaat beginnen, 14 september dus, op net 5. heb er zin in!
Vriend ook blij, het komt weer op dinsdag en dan werk ik altijd tot 21uur, dus dan neem ik het op en hoeft hij niet mee te kijken haha.
Vanaf dinsdag 14 september voeren duistere geheimen de boventoon in nieuwe afleveringen van de Amerikaanse hitserie Desperate Housewives. Dichterbij dan iedereen verwacht, blijkt zich een moordenaar te bevinden. En een van de huisvrouwen stort zichzelf in een lesbische affaire, iets wat de tongen flink losmaakt in het behoudende Wisteria Lane. Alsof dat nog niet genoeg is, maakt Heidi Klum haar opwachting. Niets is wat het lijkt in de op het oog voorbeeldige buitenwijk Wisteria Lane, met als belangrijkste bewoners de huisvrouwen Susan (Teri Hatcher), Lynette (Felicity Huffman), Bree (Marcia Cross), Gabrielle (Eva Longoria Parker) en Katherine (Dana Delany). Hun kinderen zijn inmiddels ook een jaartje ouder en spelen een steeds grotere rol in de serie. Deze nieuwe generatie is namelijk niet zo onschuldig als ze lijkt en zorgt dan ook voor de nodige spanning en conflicten. Sterker nog, er bevindt zich zelfs een moordenaar onder hen. En deze slaat een aantal keer genadeloos toeĀ Heidi Klum Naast de vertrouwde cast, is in het zesde seizoen een verrassende gastrol weggelegd voor supermodel Heidi Klum. Ze speelt niemand minder dan zichzelf en blijkt een verleden met Gabrielle te delen. Gelauwerde serie De Amerikaanse hitserie Desperate Housewives is in eigen land meerdere malen bekroond met vakprijzen, waaronder twee maal de Golden Globe voor beste televisieserie en maar liefst zeven Emmy Awards. In Nederland is de serie ook een groot succes: afgelopen seizoen behaalde Desperate Housewives een gemiddeld marktaandeel van 16,8% in de voor NET 5 belangrijke doelgroep Vrouwen 20 Ā 34 jaar. Desperate Housewives is vanaf 14 september om 20.30u te zien bij NET 5.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!! Eindelijk weer DH!!!! Nu duren die 2 weken wel erg lang....
Heb dit seizoen al helemaal gezien................ En hij is weer leuk!!! Echt kijken hoor, is het helemaal weer waard!!
McDreamy, Desperate Housewifes, heeeeeerlijk weer die tv avondjes Wie kan me een beetje bijpraten waar het mee afgelopen is vorig seizoen?
Ik heb hem ook al helemaal gezien, en idd een geweldig seizoen! Wij moeten iets langer wachten haha, seizoen 7 begint op 26 september, op de Amerikaanse tv.. Dus kan ik eindelijk online mn serie weer volgen
Asje haha.. Ik weet niet of je nog meer series online volgt, maar seizoen 7 van Grey's anatomy start op 23 september, en Gossip girl start op 13 september met seizoen 4.. Ik kan niet wachten! Baal alleen dat Lost afgelopen is
die volg ik niet alleen 90210 en melrose place wel maar dara weet ik niet van waneer ze weer beginnen en of ze wel weer starten
Melrose place is gestopt na 18 afleveringen, was geen succes.. Maar 90210 gaat 13 september weer beginnen, met seizoen 3