14 september desperate housewives

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door miffy11, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik zag hier laatst wat topics over DH, wanneer het weer gaat beginnen, 14 september dus, op net 5.

heb er zin in!

2. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. Kan niet wachten!
    Gezellig met mijn mams weer kijken.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk leuk leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

4. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Oohhh geweldig!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Vriend ook blij, het komt weer op dinsdag en dan werk ik altijd tot 21uur, dus dan neem ik het op en hoeft hij niet mee te kijken haha.

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

hahahahaaa!
    gelukkig wil hij het dan wel opnemen voor je!!
    veel kijkplezier alvast! :)

7. MissT

MissT Niet meer actief

Vanaf dinsdag 14 september voeren duistere geheimen de boventoon in nieuwe afleveringen van de Amerikaanse hitserie Desperate Housewives. Dichterbij dan iedereen verwacht, blijkt zich een moordenaar te bevinden. En een van de huisvrouwen stort zichzelf in een lesbische affaire, iets wat de tongen flink losmaakt in het behoudende Wisteria Lane. Alsof dat nog niet genoeg is, maakt Heidi Klum haar opwachting.

Niets is wat het lijkt in de op het oog voorbeeldige buitenwijk Wisteria Lane, met als belangrijkste bewoners de huisvrouwen Susan (Teri Hatcher), Lynette (Felicity Huffman), Bree (Marcia Cross), Gabrielle (Eva Longoria Parker) en Katherine (Dana Delany). Hun kinderen zijn inmiddels ook een jaartje ouder en spelen een steeds grotere rol in de serie. Deze nieuwe generatie is namelijk niet zo onschuldig als ze lijkt en zorgt dan ook voor de nodige spanning en conflicten. Sterker nog, er bevindt zich zelfs een moordenaar onder hen. En deze slaat een aantal keer genadeloos toeĀ…

Heidi Klum
    Naast de vertrouwde cast, is in het zesde seizoen een verrassende gastrol weggelegd voor supermodel Heidi Klum. Ze speelt niemand minder dan zichzelf en blijkt een verleden met Gabrielle te delen.

Gelauwerde serie
    De Amerikaanse hitserie Desperate Housewives is in eigen land meerdere malen bekroond met vakprijzen, waaronder twee maal de Golden Globe voor beste televisieserie en maar liefst zeven Emmy Awards. In Nederland is de serie ook een groot succes: afgelopen seizoen behaalde Desperate Housewives een gemiddeld marktaandeel van 16,8% in de voor NET 5 belangrijke doelgroep Vrouwen 20 Ā– 34 jaar.

Desperate Housewives is vanaf 14 september om 20.30u te zien bij NET 5.

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk weer DH!!!!

Nu duren die 2 weken wel erg lang....:p

9. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Joehoe!!!!!!!!!!!!!

10. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Heb dit seizoen al helemaal gezien................;)
    En hij is weer leuk!!! Echt kijken hoor, is het helemaal weer waard!!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    idd het word steeds leuker haha

12. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    McDreamy, Desperate Housewifes, heeeeeerlijk weer die tv avondjes :D

Wie kan me een beetje bijpraten waar het mee afgelopen is vorig seizoen?

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik heb hem ook al helemaal gezien, en idd een geweldig seizoen!

Wij moeten iets langer wachten haha, seizoen 7 begint op 26 september, op de Amerikaanse tv.. Dus kan ik eindelijk online mn serie weer volgen :D

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dank je vroeg me al af waneer het weer begon

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Asje ;) haha..

Ik weet niet of je nog meer series online volgt, maar seizoen 7 van Grey's anatomy start op 23 september, en Gossip girl start op 13 september met seizoen 4..
    Ik kan niet wachten! Baal alleen dat Lost afgelopen is:(

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die volg ik niet alleen 90210 en melrose place wel maar dara weet ik niet van waneer ze weer beginnen en of ze wel weer starten

17. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Melrose place is gestopt na 18 afleveringen, was geen succes.. Maar 90210 gaat 13 september weer beginnen, met seizoen 3 ;)

Deel Deze Pagina