Hoe brengen jullie je zaterdag avond door? Zijn jullie buiten de deur te vinden of zit je voor de tv? Ik heb echt zo'n ellendige hang avond Vriendlief en ik hadden afgesproken om iets leuks te doen (terrasje oid) maar hij had achteraf toch meer zin om met een vriend de stad in te gaan. Geen probleem dat kan. Hij vroeg of ik mee wou daar heb ik niet zo veel zin in. Nu zit ik in dilemma of ik op de bank blijf mokken en mijn nieuwe serie kijken, of dat ik alsnog weg ga. Misschien met een vriendin naar het terras ofzo. Maar ik heb dus zo'n bui dat ik nergens zin in heb! Ken je dat? Nou ja. De vraag is dus hoe jullie je zaterdag avond door brengen!
Vanavond een rustig avondje! Zoonlief en ik vieren morgen onze verjaardag dus dan word het al een druk dagje en kan ik vanavond wel wat rust gebruiken Dus hier zitten we lekker buiten in onze loungeset met een kopje koffie en gaan zo verder met seizoen 3 van House of Cards. Heerlijk genieten dus
Wij zitten samen op de bank the day after tommorow te kijken. Nouwja.. Ik zit voor de helft op zp 😁
Geen van beiden Niet buiten en ook niet voor de tv want ik heb geen tv. Ik zit een beetje te internetten, kijk/luister op Youtube liveshows van leuke bands, beetje Facebook, als ik zin heb wat lezen... Ik ben geen uitgaanster en vermaak me wel op deze manier. En lekker op tijd naar bed want laat opblijven is ook niks voor mij (jaja, ik ben een saaie muts)
Zoals zo vaak al zittend op de bank met ZP, Viva en nog een paar andere fora... Met het verschil dat ik naar een huilende driftkikker luister, want mijn zoontje denkt dat het helpt om keihard te gillen dat hij de Teletubbies wil zien in plaats van te gaan slapen.
Wij zijn nog in de tuin bezig haha, grasje maaien, zelfgemaakt vogelhuisje ophangen en dat soort dingetjes. Daarna ws lekker op de bank tv'tje kijken
Op de bank met mijn twee kiddos manlief is werken. Hun film kijken en ik half met mijn ogen dicht na een dagje werken
Manlief is aan het werk dus ik ben thuis met zoonlief. Ik ben min of meer aan het coma-kijken. Ben nu bezig met de serie Vikings. Waar ik eerst super onrustig werd als ik drie zaterdagen achter elkaar thuis zat ben ik nu al drie maanden niet op stap geweest. Alleen een doordeweekse avond naar de bios. Ik vind het niet zo erg, al heb ik erg veel zin in het etentje met vriendinnen over een paar weken.
Ik zit nu ook lekker te niksen. Ben heel de dag al wezen rakken dus nu met de beentjes omhoog en zit wat met m'n vriendin te appen en te laptoppen.
Ik ben gisteren een avondje weg geweest en mijn man is vanavond weg. Het is gezelliger om samen iets te te doen natuurlijk. Maar ach, we hadden nu toevallig allebei iets met een 'eigen clubje'. En oppastechnisch is het wel weer handig. Ik zit nu lekker op de bank, netflixje aan, laptop op schoot. Ik zit half tv te kijken, half met foto's te rommelen. Ik vermaak me wel. Even een lekker rustig avondje.
Eerst samen uitgebreid gegeten toen de kinderen op bed lagen, nu samen buiten zitten met de vuurkorf aan, met de krant en tijdschriftje. Dat is erg lang geleden, tegelijk thuis 's avonds en samen buiten zitten, heerlijk
Hihi leuk hè peuters. Hier was ze laatste midden in de nacht hysterisch omdat ze NU naar de kinderboerderij wilde Ot. VL is uit eten met een vriend dus ik heb een bankhang avondje. Vind het wel ff lekker want heb de afgelopen 3 avonden gewerkt en mag morgenavond weer.
Oké, you win Touché, die heb ik nog niet gehoord. Ik heb wel een keertje om 2 uur 's nachts de TeleTubbies aangezet. Ik had een tentamen de volgende dag, mijn partner moest werken en hij liep echt al 2 uur lang stennis te schoppen. Dat gehuil kun je dan echt gewoon niet meer aanhoren. Ik was toen witheet en dacht: FIJN, ZOEK HET JE MAAR UIT. En ik heb hem in het campingbedje voor de televisie gezet. Sweet mother of God, die rust die daarna kwam. Echt heerlijk! Om half 4 ben ik even gaan kijken en sliep hij gelukkig. BAM, tv uit en lekker slapen. Maar sindsdien zijn we dus het krijsen aan het afleren. Meneertje Dwingeland krijgt echt zijn zin niet meer! (de tentamenperiode is voorbij, nu kan ik het wél hebben).
ik heb nog een wandeling gemaakt. Nog wat in de tuin gerommeld en samen wat gedronken buiten met de vuurkorf aan. Ben nu net binnen en internet wat en mn man is nog even nieuwe remschijven op de auto aan het zetten. Verder luister ik naar weer de zoveelste blafhoest van de oudste en hoop ik heel erg dat ik vannacht normaal kan slapen als weer een nacht bij haar in bed bivakeren
Vanochtend ging m'n wekker (lees m'n zoontje) al om 5.30 en hij was de hele dag ik de jengel mood! Om 8 uur was hij moe en ging hij weer slapen maar ik moest nog vanalles dus kon niet meeslapen. Nu net lang met man buiten gezeten en gegeten, ik nog een orange is the new Black gekeken en nu ga ik weer slapen want mijn "wekker" gaat vast weer op tijd haha!
Ik heb 2 logeetjes die net als mijn kids in de tuin hadden lopen banjeren, dus 6 kids staan douchen, duurde tot 21.45 voordat iedereen sliep, mede omdat de jongste een verstopte neus had. Heb net gegeten ivm Ramadan en ga nu ff nog huishouden doen. Mijn man eet bij een vriend, thats my saturdaynight haha.