Ik ben niet zwanger maar in de toekomst misschien... en ik vind het gewoon zo leuk om over namen na te denken Wat past bij N.ina en L.evi? Zelf vind ik mason of Jace mooi voor een jongen. En voor een meid Zoë of Liv. Wat vinden jullie er mooi bij
Zoë vind ik er leuk bij. Ik zou zelf weer voor een naam met vier letters en een zelfde opbouw kiezen, zoals: Hugo Xavi Milo Mila Mare Jula June Kyra
Liv zou ik niet doen, dat lijkt me echt teveel op de naam van de broer. Mason en Jace vind ik niet zo mooi, beetje lompe klanken en ook opeens heel Engels. Zoë vind ik wel leuk Hier wat ideetjes met 4 letters en een I erin net als broer en zus. Alix Cari / Kari Cila / Sila Clio Dani Dian Elin Elis / Eliz Gabi Gaia Gisa Ilse, Ilsa Imma Ines Iria Iris Isra Izzy Jodi Kaia Kati Kira Kris Maia Mari, Meri Mika / Mica Mira, Mila Rani Rika / Rica Riva, Rive Robi Roïs Sari Suzi Taïs Tori Vita, Vida Ziva # Arik / Aric Aris Dani Dion Elio, Elia Emil Eric / Erik Ezio Fido Finn Gian / Jian Iago Iggy Ilan, Idan Isai Ivan, Iven, Iwan Ivar Jaïr / Yaïr Jari Jori / Yori Kavi Kian Mick Mike, Mika Milo, Miro Odin, Oden Otis, Odis Quin Rick Rico, Rino Siem Ties Tijn Tilo, Timo Vico, Vigo Yuri Zian
Mason en Zoë vind ik er wel oké bij, maar niet super! N.ina, L.evi & Joas, Odin, Roan, Vigo Bovenstaand lijstje vind ik er echt goed bij passen! Verder: Abel, Alex, Boaz, Dani, Dion, Duco, Hero, Jari, Javi, Joah, Joël, Joey, Kian, Kobe, Mika, Milo, Odin, Olaf, Otis, Ravi, Sion, Timo, Tygo, Yari, Yuri N.ina, L.evi & Cato, Jade, Rosa, Sara, Suze Deze 5 namen vind ik er superleuk bij! Verder: Alix, Cleo, Dana, Dani, Dian, Elin, Ella, Elsa, Febe, Hebe, Ilse, Imke, Imme, Ines, Iris, Jara, Jolé, Jule, Juna, Juno, Kaya, Kyra, Maja, Mara, Mare, Mila, Rava, Romy, Roxy, Ruby, Tara, Vera, Zara, Ziva, Zola
Mason en Jace vind ik wat meer ordi aandoen, in tegenstelling tot de namen van je kinderen. Zoë en Liv allebei prima namen, maar vind het niet zo super bij de rest. Zou zeker een naam met 4 letters kiezen. Misschien: Yana / Jana Elin Sara Lola Vere Mila Faja Inte Rosa Isen Otis Luca Senn Alec Roan Finn Jens Sten Siem Jaro