Hi! Ok. Ik krijg echt een punthoofd van dat schaap! Ik stel het schaap in volgens de handleiding. En alsnog springt het schaap altijd in op 17:01 slapen ( rood verlicht en ogen dicht ) 06:30 oranje verlichting en 7:00 groene verlichting en open ogen. Ik kan instellen wat ik wil , maar hij verspringt altijd weer op die tijden. Hoe kan dit? Heb echt op elke site de instellingen wel bekeken , maar doe het toch echt goed. Iemand anders hier al tegen aan gelopen? Echt , kan dat ding wel uit het raam gooien. Alvast bedankt!
Oh herkenbaar ik krijg dat ding ook nooit goed. Heeft te maken met AM en PM. M'n man lukt het wel altijd gek genoeg.
Dit schaap is niet in te stellen op AM of PM. Waarschijnlijk Nederlands model? De digitale klok staat gewoon goed van 00:00 tot 23:00. Dus daar mag het niet aan liggen lijkt mij. Pffftt. Dat schaap mag willen dat hij vleugels heeft. Man man ...
Maar dat is ook vervelend! Ik begin er langzaam aan ook spijt van te krijgen. Wellicht (heb ik weer) één met productie fout.
Mijn man heeft ook altijd ruzie met dat ding haha, ik heb geen last. Ik kan je helaas niet helpen op afstand, mijn man zegt ook altijd dat hij het precies zo doet. Belangrijk is op een gegeven moment dus op die oké knop te drukken ipv terug. Weet uit mn hoofd nooit welke dat is. Dus je hebt naar boven en naar beneden en dan nog 2 waarvan je niet de verkeerde moet indrukken
Het vergendel slot is zeg maar OK (rechter knop) instellingen gaan gewoon goed. Snap er niks van.. en gelukkig m'n man ook niet, anders ging ik toch echt aan mezelf twijfelen. Denk toch echt dat de schaap gewonnen heeft van me.
Ik neem m vaak mee en dan gaat de stekker eruit. Ik vind m dan altijd veel makkelijker in te stellen. Dan knippert meteen de de tijd op 12:00 en dan verander je die naar de tijd van dat moment en dan slaaptijd en wakkertijd instellen, geloof zelfs dat die dan om 19 uur en 7 staan. Dus dan ben je al klaar. Hopelijk helpt dit. En anders idd, lekker vliegen, zwemmen of even opwarmen in de open haard Sam, bèh
Lastig om op afstand te beoordelen. Wist niet eens dat er verschillende kleuren licht waren? Hahaha. Hier gaat het lampje aan een halfuur voor de ogen openen. We hebben de regel dat ons zoontje bij het lampje z'n bed uit mag om te spelen en bij de ogen open mag hij naar ons toe. Hij staat altijd op dezelfde tijd ingesteld bij ons, dus geen idee eigenlijk wat er bij jou fout gaat. Kun je geen reset doen? De stekker eruit?
Je ziet het niet staan als je hem instelt, maar als het goed is zit het er wel op. Heb even wat erbij gezocht. Is het jnmiddels al gelukt?
Wij hebben 'm al 6 jaar en nog de oude versie denk ik? Die van ons geeft geen rood licht, alleen een half uur voordat de oogjes open gaan wordt het scherm groen. Ik kan je dus helaas niet helpen. Hebben jullie 'm al lang? Kan je'm misschien opsturen onder garantie voor een nieuwe?
Hahah, heerlijk! Onze Sam krijgt nu nog één kans , anders overleeft hij de ochtend niet. Schijnbaar kan je als je langer op de onderste knop druk slapende oogjes en boven wakker oogjes. Heb maar wat gedaan , zal het morgen zien.
Haha, thanks! Zelfs deze instructies ook al 3x over gedaan. Heb vaak genoeg nu in z'n achterste moeten prikken om een reset te geven.
Tijdens de viering van de man met de baard. Dus helaas geen retour garantie meer. Ook zo lekker handig , en deze week test ik dat ding pas uit. Haha
Hier geen problemen met Sam! Wij stellen hem als volgt in: Pijltje rechts en pijltje boven om van vergrendeling af te halen/pijltje links om naar menu te gaan, bovenste is de tijd instellen die het is (hoef je alleen aan te passen bij zomer-wintertijd of als stekker eruit is geweest), icoontje met de zzzz zit daaronder daar kun je instellen hoe laat Sam gaat slapen (rood licht). Smiley icoontje daaronder genruik je om de wakker word tijd van Sam in te stellen. Wij zijn al met de tweede versie bezig en nog steeds zeer tevreden!!
Meiden! IK GA STUK VAN HET LACHEN! Echt wat voor mij. Er zit een demo stand op het schaap. Waarmee je dus je kind kan uitleggen hoe het schaap werkt. HOU OP HOOR! Ik dacht dat het een demo stand was wat je had ingesteld. Dus een voorbeeld weergave van wat jij hebt ingesteld. Maar blijkt het gewoon een demo te zijn om het je kind uit te leggen. Die schaap heeft echt veel geluk gehad. Dus nu is het schaapje lief , en is heerlijk aan het slapen op m'n zoontje z'n kamer.
Heb je hem dan niet steeds op de demo stand staan? Dan laat hij versneld zien wat er gebeurd. Hier verder nooit problemen gehad, moet wel altijd na een tijdje weer even kijken hoe het ook al weer ging
Wij hebben lang een Sam gehad en toen je de tijd noemde van 17 uur dacht ik al gelijk dat dat de demo was ha ha. Maar na al die jaren liet ik het mijn man ook altijd instellen. Mij mij ging het ook niet altijd goed terwijl het niet moeilijk is eigenlijk.