Hallo allemaal ! Deze zin (of iets vergelijkbaars) hoor ik de laatste weken steeds. Vele mensen om ons heen denken precies te weten of wij een jongen of meisje krijgen. In de meeste gevallen vind ik dat wel grappig om te horen, maar soms wordt het ook weleens vervelend hoor. Het gaat maar door en door ! Wij willen het geslacht niet weten, maar door deze uitspraken wordt ik zo enrom nieuwsgierig dat ik nu erg twijfel of ik het wel of niet wil weten. Donderdag a.s. hebben we de pret-echo ... Wie heeft dit nog meer, zo veel "experts" om zich heen ? Groetjes, Nikki F
Bijna iedereen in mijn omgeving zei: jullie krijgen zeker een meisje. Raar maar waar: het klopt!! Alleen mijn schoonmoeder dacht een jongetje, maar ik denk dat dat meer was omdat ze een jongetje wilde
pffff ja ik ken t helemaal. wordt er eigenlijk een beetje moe van nu zo op t eind. wij weten wel wat t wordt maar hebben echt tegen iedereen gezegd dat we het niet weten. bij ons roept ook iedereen maar wat hoor! 1 jongen kwam laatst naar me toe en zei ja jij krijgt een..... ik weet het zeker en heb het nog nooit fout gehad. en het klopte nog echt ook! dat was wel eng! maar voor de rest vind ik t maar baker praatjes!
Wij weten ook niet wat het wordt en om eerlijk te zijn ik wordt er helemaal niet nieuwsgieriger door als andere mensen iets zeggen... Wij denken al van het prille begin een jongen en de meeste andere mensen zeggen dat ook... Ik vind het juist super spannend als het straks zo ver is... en als het een meisje blijkt te zijn, dan zijn we reuze verrast...! Ik wil zelf juist altijd weten wat andere denken, ook al kan niemand het weten! Ik vind het wel vervelend als mensen net doen alsof ze ECHT kunnen zien... zoals mijn schoonmoeder... die zegt ook de hele tijd: dat wordt een jongen... en de laatste paar keer zegt ze ineens: "maar als ik nu naar je kijk begin ik te twijfelen.." Ja, zo kan ik het ook!!! niemand kan het weten of je moet het gezien hebben. Het is altijd 50% kans... Gr. Niki
tja bij ons word er door iedereen gevraagd of we het weten willen. en dan komen de speculaties. gister hoorde ik dat mijn vriendin dacht een meisje. tja we zullen wel zien, het enigste wat ik dan zeg is dat ik een gezond kindje wil
Ja hier denk iedereen een jongen alleen volgens de echo was het een meisje en ik heb er alleen maar lol van laat ze maar gissen
Hier varieert het enorm ... we zullen zien wie gelijk heeft ! Mijn eigen gevoel verandert ook steeds. Inderdaad, gezondheid staat voorop, maar benieuwd ben ik toch wel ! Groetjes, Nikki F
heb ik ook! iedereen zegt: ik zie het zo je krijgt een jongetje! in de babywinkel zeiden ze het, en zelfs toen ik laatst bij de kwantum was om vloerbedekking, zei ook een jonge dat tegen me, die ik helemaal niet kon! hij zei dat zie ik zo, omdathet hoger zit, en je het meer naar voren draagt (de vk zegt dat dat onzin is dat je het daaraan kan zien) maar het klopt wel! heb nog niemand gehad, die d8 dat het een meisje werd!
hoogte van de buik vind ik een bakerpraatje ik heb alle 3 mijn kids het zelfde gedragen alleen had ik bij mijn zoon dat ik vocht vast hield en niet zo'n beetje ook en bij me meiden had ik dat niet en ag je moet maar zo denken ze kunnen het 50% goede hebben fijne zwangerschap verder allemaal
Bij de zwangerschap van mijn zoon riep iedereen heeeeeeel overtuigd dat ik een jongen zou krijgen en dat was dus waar!! En nu van de zwangerschap van mijn dochter zei iedereen heeeel overtuigd dat ik een meisje zou krijgen en wederom... Vind het wel heel grappig dat mensen dat soms zoooo stellig hebben!! groetjes Carry
Onvoorstelbaar, ben pas 6 weken zwanger en vandaag al voor het eerst te horen gekregen wat het gaat worden..........volgens mij weet het kind zelf nog niet eens wat het gaat worden, hahaha (Maar ben wel benieuwd of ze gelijk hebben, want wij denken namelijk hetzelfde )
Mijn man zegt vanaf het prille begin van de zwangerschap heel resoluut: een jongen. Heb er nog een aantal die een jongen zeggen en sommigen ook een meisje. Wij willen wél weten wat het wordt. Op 19 juli hebben we een echo in het ziekenhuis. Wie weet is er dan meer zekerheid!!??
Mijn vriend had ongelijk... hij dacht een meisje Ik had gelijk schoonmoeder ongelijk en vriend van ons gelijk.... varieerd dus ook
hier d8 iedereen dat we een jongen kregen en met de 20 weken echo kregen we te horen dat we een meisje kregen en met de 28e week kreeg k een extra echo omdat ze dachten dat de kleine te groot was maar bleek dat k een week verder was maar goed k nog een x gevraagt kunt u zien wat het wordt? jep zegt de gynocoloog het word een meisje met de lange benen van papa die is 1.98 en k ben 1.68
ghehehe hier ook al... ik heb een vriendin die vanaf het begin zei dat we zeker weer een jongen kregen... moest wel heel gek lopen als het een meisje was... en ze zat er nooít naast! hahahaha nou dan moet dit de eerste keer zijn dat ze ernaast zit hahahahaha Ik krijg toch echt een meisje dit keer Ik draag ook heel anders hoor dan met de jongens... die droeg ik mooi rond en nu heeft mijn buik een soort punt en lijkt ze erg hoog te zitten... zal wel toeval zijn! Wendy
We vinden het wel grappig dat iedereen zelf zo overtuigd is van zn eigen idee, jongetje of meisje. "Oh, dat is je 3d echo? Nou, das duidelijk een jongetje hoor". Terwijl je alleen het gezichtje ziet... "Je draagt alles voor, ik weet zeker dat het een meisje wordt". Tuurlijk, ja hoor. En als de kleine strax geboren is, zeggen ze vast; "ik wist het, ik zei het al hè?". En ga zo maar door. Wij weten zelf niet wat het wordt dus het blijft lekker voor iedereen een verrassing!!
Ja, ik vind het ook wel grappig hoor ! En sommige mensen zijn inderdaad heel stellig, en zeggen dat ze het altijd goed hebben. Ik ben benieiwd ! Ik dacht toen ik pas zwanger was dat we een jongen zouden krijgen. Na een paar weken is dat gevoel veranderd naar een meisje, en nu twijfel ik weer. Ook wel leuk ! Blijft het spannend ! Wij hebben donderdag de pret-echo, ik kan haast niet wachten ! Mijn man heeft geen enkel idee. Mijn ouders denken een jongen, twee vriendinnen denken een meisje en een kennis dacht zeker te weten een jongen ... Ik weet toch zeker dat we maar EEN kindje krijgen ! Ha ha ! Queenbee, leuke banner heb jij trouwens ! Groetjes, Nikki F
hahaha hier zegt iedereen , het wordt een meisje!! maar op de echo is het toch overduidelijk een jongen hoor, wat zal dat een verrassing zijn wanneer het geboren is hahaha