Pfff!

Discussie in 'De lounge' gestart door Miireii, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik heb de hele week gewerkt, vandaag is mijn vaste vrije dag.
    Normaal gesproken doe ik dan ook het meest in de huishouding. Maar nu?

Ik heb echt nog niets gedaan en er komt gewoon ook niets uit mijn mouwen, zit alleen maar te lezen op zp :D

Herkenbaar?

En zo niet, kan iemand me dan even een schop verkopen zodat ik nog wat ga doen vandaag? :p

Jaja weer zo'n zinloos topic, sorry.. ;)

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Hahaha same here!! Echt totaal geen zin of fut om iets te gaan doen. En mn dochtertje ligt ook nog te slapen:)
    Verveel me!!:(

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Mijn kindjes liggen ook in bed.. Maar vind het eerlijk gezegd wel even lekker........ :p

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Haha herkenbaar.
    Ik ben net ziek geweest en Martijn is nu ziek dus ook vrij.
    En ook nergens zin in vandaag, het is ook echt te regenachtig om iets te doen.

Maar aan de andere kant, als je iets gedaan hebt voelt het wel goed. Dus hup mouwen omhoog en ga iets doen!!

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hihi, hier ook. De jongste ligt te slapen en ik zit met de oudste op de bank, de kleine zemeermin te kijken.:p

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    De dag is ook zooooo lang, ben al vanaf 6u wakker. Heb geen zin om te slapen nu;)

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Gelukkig ben ik niet de enige!
    Als manlief morgen thuis is, kan hij mooi op de kids letten en dan ga ik de was enzo wel doen hoor.. Ik kan het gewoon echt niet vandaag. Ga zo lekker wat eten en dan zie ik wel verder..

@HabibiAna: vanaf 6 uur al op! Ja dan duurt de dag ook verschrikkelijk lang... Dan zou ik ook nergens zin in hebben haha!

@Stroopie: oh leuk! Kleine Zeemeermin, das lang geleden dat ik die heb gezien! :p

@Happynienja: ja je hebt gelijk, het voelt ook goed als je wel iets doet. Misschien als ik zo heb gegeten dat ik hier dan toch nog even met een doekje langs ga, hihi..

8. Que

Que Niet meer actief

Ik heb 4 weken (door operatie aan mijn voet) verplicht om de bank gezeten. Ben zo blij dat ik zelf weer iets kan doen. Heb vandaag ook al te veel gedaan.

Boodschappen voor de hele week
    Bedden afgehaald
    Bed van de kleine alvast opgemaakt
    2 wassen gewassen en opgehangen
    onze slaapkamer gestoft en gezogen
    Badkamer gesopt gezogen en gedweilt
    overloop en trap naar beneden gezogen

En nu zit ik met pijn in mijn poot op de bank!! En na een strijd met mijn kleine man van 2 uur dat hij niet wilde slapen voel ik me nu hij slaapt heerlijk!!!! Oke op de pijn na dan maar goed ik heb veel gedaan en de strijd met mijn zoontje gewonnen!!!!!

9. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb ook af en toe van die dagen. Ook maar geleerd om er aan toe te geven;). Blijkbaar heb je dat af en toe nodig!

10. Alita

Alita Niet meer actief

lekker niksen heeeeerlijk!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

moet kunnen af en toe dames..........:D

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Toen ik nog geen werk had deed ik veel minder in het huishouden dan nu, krom hè.
    Nu heb ik zo'n gevoel van het moet nu anders komt het er niet van.

13. p1982

p1982 Niet meer actief

normaal ben ik dinsdag en vrijdag thuis, werk 24 uur
    maar vanaf deze week extra werken ivm drukte dus dinsdag al extra gewerkt en vanmorgen het nodige in de huishouding gedaan wasmachine draait weer op volle toeren morgen nog paar uurtjes werken en dan zien we volgende week wel weer, nu even rust

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    eens! :d

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja toch:p......
    Daarbij sinds ik 2 kids heb ben ik niet meer zo`n poetsfiemel....eerst was ik echt tè erg maar nu besef ik dat het zo weer vies is hahaha
    Maar alles is gewoon schoon hoor...;)voordat jullie denken die doet niks:p

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.168
    8.160
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik heb gister na mn werk alles supergecleaned zodat ik vandaag niets hoefde te doen haha

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Haha herkenbaar hoor! Hier ook geen zin in iets, kleine ligt nu te slapen en ik zit op de bank moe te zijn met me thee en zp :D

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Wat goed zeg!
    Wou dat ik dat had gedaan. Nu zit ik er alleen maar tegenaan te hikken.... ;)

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zal het jullie nog erger vertellen
    ik lig nogsteeds in bed met me kleine meisje :p
    ik heb helemaaaaaaaaaaaal nergens zin in :p

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hahahaha, zo'n dag had ik gisteren, heb alleen de vaatwasser ingeruimd en de tafel opgeruimd verder alleen maar ZP en ben nog wel huismama schaamde me best dood aan het eind van de dag toen me man thuis kwam :)

Deel Deze Pagina