Ik heb de hele week gewerkt, vandaag is mijn vaste vrije dag. Normaal gesproken doe ik dan ook het meest in de huishouding. Maar nu? Ik heb echt nog niets gedaan en er komt gewoon ook niets uit mijn mouwen, zit alleen maar te lezen op zp Herkenbaar? En zo niet, kan iemand me dan even een schop verkopen zodat ik nog wat ga doen vandaag? Jaja weer zo'n zinloos topic, sorry..
Hahaha same here!! Echt totaal geen zin of fut om iets te gaan doen. En mn dochtertje ligt ook nog te slapen Verveel me!!
Haha herkenbaar. Ik ben net ziek geweest en Martijn is nu ziek dus ook vrij. En ook nergens zin in vandaag, het is ook echt te regenachtig om iets te doen. Maar aan de andere kant, als je iets gedaan hebt voelt het wel goed. Dus hup mouwen omhoog en ga iets doen!!
Hihi, hier ook. De jongste ligt te slapen en ik zit met de oudste op de bank, de kleine zemeermin te kijken.
Gelukkig ben ik niet de enige! Als manlief morgen thuis is, kan hij mooi op de kids letten en dan ga ik de was enzo wel doen hoor.. Ik kan het gewoon echt niet vandaag. Ga zo lekker wat eten en dan zie ik wel verder.. @HabibiAna: vanaf 6 uur al op! Ja dan duurt de dag ook verschrikkelijk lang... Dan zou ik ook nergens zin in hebben haha! @Stroopie: oh leuk! Kleine Zeemeermin, das lang geleden dat ik die heb gezien! @Happynienja: ja je hebt gelijk, het voelt ook goed als je wel iets doet. Misschien als ik zo heb gegeten dat ik hier dan toch nog even met een doekje langs ga, hihi..
Ik heb 4 weken (door operatie aan mijn voet) verplicht om de bank gezeten. Ben zo blij dat ik zelf weer iets kan doen. Heb vandaag ook al te veel gedaan. Boodschappen voor de hele week Bedden afgehaald Bed van de kleine alvast opgemaakt 2 wassen gewassen en opgehangen onze slaapkamer gestoft en gezogen Badkamer gesopt gezogen en gedweilt overloop en trap naar beneden gezogen En nu zit ik met pijn in mijn poot op de bank!! En na een strijd met mijn kleine man van 2 uur dat hij niet wilde slapen voel ik me nu hij slaapt heerlijk!!!! Oke op de pijn na dan maar goed ik heb veel gedaan en de strijd met mijn zoontje gewonnen!!!!!
Ik heb ook af en toe van die dagen. Ook maar geleerd om er aan toe te geven. Blijkbaar heb je dat af en toe nodig!
Toen ik nog geen werk had deed ik veel minder in het huishouden dan nu, krom hè. Nu heb ik zo'n gevoel van het moet nu anders komt het er niet van.
normaal ben ik dinsdag en vrijdag thuis, werk 24 uur maar vanaf deze week extra werken ivm drukte dus dinsdag al extra gewerkt en vanmorgen het nodige in de huishouding gedaan wasmachine draait weer op volle toeren morgen nog paar uurtjes werken en dan zien we volgende week wel weer, nu even rust
ja toch...... Daarbij sinds ik 2 kids heb ben ik niet meer zo`n poetsfiemel....eerst was ik echt tè erg maar nu besef ik dat het zo weer vies is hahaha Maar alles is gewoon schoon hoor...voordat jullie denken die doet niks
Haha herkenbaar hoor! Hier ook geen zin in iets, kleine ligt nu te slapen en ik zit op de bank moe te zijn met me thee en zp
ik zal het jullie nog erger vertellen ik lig nogsteeds in bed met me kleine meisje ik heb helemaaaaaaaaaaaal nergens zin in
hahahaha, zo'n dag had ik gisteren, heb alleen de vaatwasser ingeruimd en de tafel opgeruimd verder alleen maar ZP en ben nog wel huismama schaamde me best dood aan het eind van de dag toen me man thuis kwam