hier ook leuke schoonouders en ouders. Maar net als bij mijn ouders zijn we het soms met hun ook niet eens. Zoveel mensen, zoveel meningen, maar gelukkig kunnen we er altijd volwassen over praten. hebben alleen af en toe last van het generatie verschil haha
Ik heb ook een superschoonmoeder. Ze staat altijd voor ons klaar en as ze het zelf niet kan oplossen dan denkt ze mee met een oplossing. Erg fijn! Soms heb je van die dingen waarbij je door de bomen het bos niet meer ziet en dan kijkt zij er net anders tegenaan waardoor ze een oplossing ziet die wij niet zagen. Wij gaan zelfs elk jaar minstens een week samen op vakantie en er is nog nooit een onvertogen woord gevallen... Mijn man's schoonmoeder daarentegen... Laten we daar maar niet over beginnen...
hier ook een superschoonmoeder! Ze is meer moeder voor me dan mn eigen moeder! Over een paar jaar willen we als gezinnetje naar disneyland Parijs en we vragen schoonmama mee te gaan. Gewoon voor de gezelligheid hihi Nou dat wil wel wat zeggen he Trouwens ook super - schoonpapa! Heb er echt mee getroffen met mijn schoonouders
ik heb ook een superlieve schoonmoeder! staat altijd voor ons klaar. en is een schat van een mens. ben echt superblij met haar. ik weet dat als er iets is dat ik altijd op haar terug kan vallen
Ik heb GEWELDIGE schoonouders! Ik logeer zo nu en dan bij hun met de kindjes, ze geven vaak kadotjes, ze brengen me overal naar toe en oordelen nooit! Mijn schoonvader is echt een vader voor mij, hij luistert veel en begrijpt me. Hun zoon is de vader van mijn oudste zoontje, we zijn al 5 jaar niet meer samen. Maar ze zien mij nog gewoon als familie, zelfs mijn jongste zoon zien ze als kleinzoon! verjaardagen van hun familie ga ik ook mee, omdat we er gewoon bijhoren. Zou niet weten wat ik zonder hun zou moeten!
Ik heb ook super lieve schoon ouders, idd ben ik het ook niet altijd met ze eens, en komen ze wel eens met dingen dat ik denk even slikken en weer verder gaan maar dat zal andersom ook wel eens zijn. Ik zeg ook wel eens dingen waarvan ik achteraf denk :niet zo slim. maar ze hebben me fantastisch gesteund toen ik het heel moeilijk had en kon altijd wel bij ze terecht.Ze passen op ons zoontje die helemaal weg van ze is.Ik zou ze niet meer willen missn hoor! Ik heb meer aan ze als mijn eigen vader (mijn moeder leeft niet meer) en kan beter bij ze terecht als er wat is als bij mijn vader. Ik ben blij dat ze er zijn
Hier ook ontzettende lieve schoonouders die altijd voor ons klaar staan, niets is ze te gek! Vanmorgen moest ik mijn verstandskiezen er uit laten trekken/snijden.. Esmee kon bij schoonmams blijven en schoonpa met mij mee.. Hij heeft me naderhand met een receptje thuis afgezet en 1,5 uur laten bracht hij Esmee. Kon ik even rustig aan doen.. Zo lief!! En zo zijn er heel dingen.. In het verleden ging het niet zo goed tussen ons ( hormonen na de zwangerschap) Gelukkig wordt ik ook wijzer met de jaren!
Hier ook een leuke schoonmoeder!Kan het heel goed met haar vinden!Zijn afgelopen zomer een weekend samen weggeweest en van de zomer gaan we met de schoonouders 2 weken naar Turkije...dus dat zit wel goed haha gelukkig!
Wat een mooie verhalen hier. Kan er niet echt mee meepraten, maar ook niet in het tegenovergestelde topic. Een beetje neutrale relatie zullen we maar zeggen. Gelukkig heeft mijn vriend wel een warme band met zijn schoonouders.
Ja zekers ook hier een hele lieve schoonmama en schoonpapa´s. Hubbies ouders zijn al jaren gescheiden en zijn mama is hertrouwd maar beiden zijn het ontzettende schatten. Helaas heeft hubbie het met zijn schoonouders niet getroffen,hebben we geen contact mee al jaren.
Mijn schoonmoeder is ook geweldig. Ze zegt altijd: ik ben niet mijn kinderen kwijtgeraakt, ik heb er nog 3 extra gekregen! Soms kan ze wel een beetje zeuren, maar dat mag ook wel. Mijn schoonvader is nu 6 jaar geleden overleden en nu heeft ze natuurlijk ook niemand meer thuis om tegenaan te zeuren zoals ik doe bij mijn man. En ze zal zich nooit bemoeien met onze opvoeding, maar als ik haar nodig heb, is ze er meteen.
Ik heb ook hele lieve schoonouders, ze zijn al dik in de zeventig en helaas allebei aan het dementeren dus kunnen we het opassen niet meer aan hen overlaten. We zien hen wel 3 of 4 keer in de week want we weten dus niet hoe lang ze nog bij ons zullen zijn of hoelang het nog duurt voordat ze ons niet meer herkennen
Wat naar dat ze aan het dementeren zijn, is echt een rotziekte (ik werk als EVV in een verpleeghuis met dementerenden..) Hier stond m'n lieve schoonmoeder net op de stoep voor een bakkie koffie, en dat was erg leuk want ik zit me de hele dag al te vervelen!
Toen we nog niet samenwoonden bemoeide mijn schoonmoeder zich net even iets teveel met ons en oordeelde ze te snel over zaken waar ze geen weet van had. De afgelopen jaren heb ik haar gelukkig van een hele andere kant leren kennen. Ze is namelijk ook heel lief, zorgzaam en staat altijd voor ons klaar. Wat ook zo grappig is, is dat ze altijd achter mij staat. Ze kent haar zoon, weet hoe hij is en weet dat hij soms lastig in de omgang kan zijn, dat delen we samen hihi! Mijn vriend heeft ook een hele lieve schoonmoeder. Wel een met een heel ander karakter, maar ze bedoelt het allemaal net zo goed en lief als zijn eigen moeder!
Ja, precies dat bedoel ik ook, heerlijk he? Mijn schoonvader is ruim 2 jaar geleden overleden en ik mis hem nog tot op de dag van vandaag. Die man had verstand van van alles en nog wat en ik heb hem heel wat om raad gevraagd. Vooral bij dingen op het werk. Sm weet er ook wel wat van, maar zij is net wat te fel en strijdig soms... Nu zien we ook wel in dat mijn sv altijd "de rem" was van mijn sm... Ze heeft nu niemand meer om tegenaan te praten, dus dat doet ze bij ons... Niet erg hoor, maar soms wel lastig om haar te remmen als ze weer eens op hol slaat... ( en ik bedoel dit zo positief als maar kan)