Wie heeft er voor mij wat leuke ideeen voor een cadeautje voor mijn collega's? Ik heb over een paar weken een afscheidsdinertje en wil ze graag iets kleins geven. Het zijn alleen maar meiden en tussen de 20 en 27 jaar en het moet niet meer dan 3 euro p/p kosten.
Ik zou zelf iets maken. Een sleutelhanger met de favorieten kleuren van die collega, of een fotolijstje. Iets persoonlijk in ieder geval. Tip: als je zelf iets wil gaan maken, zoals een fotolijstje oid, dan kan je bij de xenos goedkope spulletjes ervoor kopen. Goedkoop lijstje en zelf versieren maar.
Ik ben niet zo creatief, al zou ik het wel leuk vinden om iets persoonlijks te maken. Ik zal eens googelen. Gelukszakje is ook leuk om er bij te doen. Nog iemand ideeen?
Ik vind mokken wel leuk! Gelukszakjes, dat vind ik nou typische weer iets waar je niets mee doet. Of iets gezamenlijks? Een gevulde snoeppot of koektrommel voor op de afdeling?
Een gewone mok bedoel je dan? Of iets speciaals? Iets gezamelijks kan niet, zijn aparte groepen (kdv).
Bestel chocolade cadeau & bedankjes: valentijn cadeau, geboorte bedankjes, trouwbedankjes, chocolade hart | Chocoloco - Chocoloco Heb daar eens chocolaatjes laten maken met een foto van mezelf erop en daaronder "bedankt!". Ook als afscheidscadeautje. Viel erg goed in de smaak.
bij de xenos kan je hele leuke mokken halen voor weinig en dan wat lekkers erin doen op mijn vorige werk werd er veel taart getrakteerd, toen heeft er eens iemand bij haar afscheid gebaksvorkjes en een taartschep kado gegeven
Ik heb toen iedereen een leuk terracotta potje gegeven met "vergeet-me-nietjes" (zaadjes) En een brief, die ik zelf met horten en stoten heb voorgelezen.
Daar dacht ik ook nog aan, maar dat hebben we pas gekregen van een kindje die afscheid nam. Wel een leuk idee.
Ik heb zelf theeboeketjes gemaakt, is echt niet moeilijk en is niet duur. Picasa Web Albums - Workshop - Theeboeketje hier een voorbeeldje hoe je het moet doen, je kunt het aanpassen naar je eigen idee, ik had als vulling van het papier om het boeketje, van de kussenvulling (watachtig) met een gekleurd servetje erover heen, en dan op satestokjes allerlei dingetjes geplakt (theezakje, bobonnetje in celofaan enz. en zo een mooi boeketje van gemaakt, celofaan en lintjes eromheen, erg leuk en persoonlijk.