hallo allemaal, wij hebben het volgend probleem wij hebben zelf 3 katten en houden deze binnen ivm hun veiligheid hier in het dorp en dat ik niet wil dat mijn katten bij andere in hun tuin katten (er is hier in huis genoeg verwennerij voor ze en ze vermaken zich prima!!) nu wonen er bij ons aan de overkant sinds een jaar nieuwe mensen die 2 katten hebben 1 kat ziet er gezond uit, de andere kat ziet er ziek en mager uit nu hebben onze buren 2huizen verder die niet helemaal 100% zijn geestelijk besloten dat beestje te gaan voeren nu doen die 2katten steeds bij ons en bij de buurvrouw (85) in de tuin kakken, en zo erg dat het midden op het pad ligt, en op de vensterbank echt heel vies!!!! die mensen zijn niet voor rede vatbaar, het intresseert ze echt niks wat er met die katten gebeurt!! weten jullie of we hier iets aan kunnen doen?? of hebben jullie nog tips om te zorgen dat ze niet in onze tuin kakken
ik geloof dat je een soort anti kat spul heb das een vieze geur waar katten voor weg gaan.. of een plens water over ze heen gooien als ze in je tuin komen..
Probleem wat je hebt is natuurlijk dat je je katten binnen niet ook wilt treiteren. Een irritant geluid valt daarom af. Wat ik wel eens gehoord heb is leeuwenpoep, dat schijnt zo indrukwekkend te zijn voor Minoes, dat ze liever een straatje omloopt.
Koffiedik kunnen ze trouwens ook niet tegen.. Wij hebben dat hier gedaan op plekken waar ze absoluut niet mogen komen daar hebben we koffiedik gelegd en ze komen er nu absoluut niet meer terwijl we het nu al zeker een jaar weg hebben gehaald.
op de venster zou je zwarte peper kunnen strooien als ze het telkens op dezelfde plek in de tuin in de tuin doen kan je daar ook peper strooien
katteschrik strooien....alleen je verplaatst het probleem. mn oma had er erg last van in haar tuin...nou bijna wel dagelijks...na kattenschrik, niks meer. ken het spul verder niet.