Hoe lang krampjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door palmie37, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    De titel zegt het al, hoe lang hadden jullie kinderen er last van, vind het zoooo zielig:(

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

onze kleine heeft infacol gehad de eerste drie maandjes en gelukkig nergens last van gehad.
    sterkte en ik hoop dat ze snel over zijn bij je kleine meid

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Wij hadden ook infacol maar dat hielp voor geen meter, we gebruiken nu Cinababy en met vlagen is er verbetering.

4. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

gebruik je het ook voor elke voeding?
    wij hebben het eerst voor elke voeding gedaan op advies van onze verlos na een hele poos zijn we overgestapt op drie keer per dag....ik heb idd ook gehoord dat het ene kindje beter op cinababy en het andere weer op infacol reagereerd.

wat je eventueel nog zou kunnen doen is...een handdoekje verwarmen met de strijkijzer en die daarna op haar buikje leggen (wel op haar kleertjes natuurlijk)...dit helpt ook erg goed ophet moment dat ze krampjes hebben...en over haar buikje wrijven.
    Maar al die dingen zul je wel al toegepast hebben ;)
    wat ik begreep is dat ze er tot 3 maanden last van kunnen hebben..of het zo is weet ik niet...weet alleen dat emily na de drie maanden nergens geen last van heeft gehad toen we gestopt zijn met de infacol.

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    na 3 maanden was het ineens over.
    Ik gaf bv dus lette op wat ik zelf at maar nog had ze er vreselijk last van.
    Infacol hielp hier heel goed.

Tip van een vriendin is de kruidvat eigen merk voeding tegen darmkrampen.
    Die is echt ideaal en helpt heel erg goed.

6. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    heb soms nog wel het idee dat Jasmijn last heeft van krampjes van het fruit en het avondpapje.... maar niet structureel.
    we gebruikte tot zeker 4 maanden infacol en toen nog had ik het idee dat dat niet altijd voldoende werkte.
    bij het cb zeggen ze 3 maanden, maar hier was het dus beduidend langer!

7. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Mijn zoon heeft er heeel veel last van gehad en cynababy werkte bij hem dus niet. Infacol daarentegen ging als een speer.
    Lekker boeren en scheten laten na een paar minuutjes en hij knapte weer op. Echt een uitkomst en een aanrader.
    Hij vond het trouwens ook gewoon lekker :)

8. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier alle 3 tot ruim 4 maanden, niets hielp eigenlijk, lekker bij me houden en heel veel lopen in de draagdoek, de jongste heeft het nu nog regelmatig na het eten..

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja zo doe ik het eigenlijk ook, verder kan je toch niet veel doen.
    Ben altijd erg blij als ze weer lekker heeft gepoept:D

10. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    Zielig he die krampjes.. en ook vermoeiend voor jezelf want je bent constant een huilende baby aan het troosten.

Mauro heeft ruim 3,5 maand verschrikkelijke krampen gehad.
    Rood aanlopen, trappen met zn beentjes en verschrikkelijk hard huilen. Voor mn gevoel bijna de hele dag door.
    Ik kan me nog goed herinneren dat ( toen ik zwanger was) vriendinnen toen der tijd zeiden joh als ze baby zijn dan doen ze alleen maar slapen eten en poepen. Uhhh nou slapen overdag deed hij sowiezo niet, en dat van die krampen had ook niemand me verteld..
    Gek he dat de ene baby het wel heeft en de ander helemaal niet. Ik schijn er nooit last van te hebben gehad.
    Wij hebben trouwens bij Mauro vanalles geprobeerd tegen de krampen. Infacol, cinnababy en nog iets anders. Niks hielp echt en terug kijkend denk ik niet dat ik het ga gebruiken bij een volgende baby. Wel zou ik denk ik voeding gebruiken tegen darmkrampjes. Omneo schijnt wel oke te zijn. Maar ja ook dat zal verschillen per kind.

Iniedergeval erg veel suc6, voor je het weet zijn de maanden voorbijgevlogen en heeft je kindje geen krampjes meer! Echt..
    x

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier altijd sab simplex gebruikt en nog steeds maar Toby is een uitzonderlijk geval. Hij heeft darmprobleempjes en dus nog steeds last van krampjes en hij is nu 19 maanden.

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft er ook erg veel last van. Laat ook continu windjes en is veel aan het persen.

Infacol helpt hier niks. Hij kreeg er alleen maar veel slijm van. Gebruik wel cinnababy, maar ook daar ben ik niet erg blij mee. Heeft in de eerste weken wel geholpen, maar nu niet meer.

Hopelijk is hij er snel van af, maar volgens de huisarts kon het ook wel langer dan 3 mnd duren.
    Vind het zo sneu voor hem.

Deel Deze Pagina