mijn vriendin dacht dat ze naam gevonden had voor haar kindje ze weet niet wat het word dus voor een jongen en voor een meisje zoekt ze een naam Nu had ze voor een jongen de keuze gemaakt voor Milan en voor een meisje Fenna ( met hulp van mij haha ) Maar nu zei ze gisteren tegen mij dat ze toch wel enorm twijfelt en dat ze nu ook een andere naam mooi vind voor een jongen en dit is Mika wat vinden jullie hiervan de meisjes naam staat vast Fenna Maar nu gaat het haar alleen nog om de jongens naam Milan of Mika
Ik vind Mika super hahaha. Toevallig is wel dat toen ik zwanger van Mika was ik als meisjesnaam FENNE had. Klinkt wel op elkaar. groetjes Ylona
Ik ga voor MIKA! Milan staat volgens mij in de top 10, dus dan heb je kans dat er straks meerdere Milans in de klas zitten.
Ik vind Milan wat jongensachtiger... En dus leuker. En ja, het is een top-naam, maar dat begrijp ik maar ál te goed Leuk Fenna !
Ik vind Milan altijd een beetje raar vanwege die voetbalclub AC Milan (met een man die van voetbal houdt zou dat voor mij inderdaad een reden zijn om de naam niet te geven, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk). En voor mij is 'ie te 'soft'.. Mika vind ik raar vanwege die popartiest Mika. En omdat ik het een beetje een kinderachtige naam vind, voor een jong jongetje misschien leuk, maar voor een puber en volwassen man (laat staan een bejaarde man), vind ik het niet echt wat. Ik vind het ook heel vrouwelijk klinken, omdat het in mijn oren een beetje als 'Mieke' klinkt (tenzij je het uitspreekt als 'maikah', maar dan zou ik het anders schrijven). Van deze twee vind ik Milan wel het leukst, dus mijn stem gaat naar Milan. (Andere opties misschien: Midas, Miro, Myro ('mairo'), Mikay ('mi-keeh'), Milas, Milian, Milo / Mylo ('mailo'), Miroun, Miron, Myron ('mairon'), Micas, Misha)
Milan vind ik leuker! Mika vind ik net als Michelle schrijft leuk voor een kindje maar als volwassen man zie ik dat niet echt voor me.. Of het moet als afkorting zijn voor Mikael ofzo, dan kan er later altijd voor de volwassen versie gekozen worden.
Ik vind Milan en Mika allebei leuk, maar Mika vind ik nog leuker als het geschreven wordt als Micah (anders lijkt het te veel op Mikado ) . Milan is idd wel erg populair (daarom valt die naam voor ons af). Alternatieven: Micha, Mikai, Mykai, Miran, Nolan, Novan, Mylo, Miron/Myron, Miro, Mirco...