Niet genoeg Groente?

Discussie in 'Voeding' gestart door ssgerundt, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Amy is nu 6 maanden en ze moet nu langsam aan groente/bijvoeding wennen, maar ze eet nog steeds maar een paar hapjes groente.
    Hoe lukt het mij dat ze meer gaat eten en hoeveel moet ze eten met die leeftijd?

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Komt vanzelf dat ze meer groente gaat eten. Kian eet nu 1/2 potje of half schaaltje zelfgemaakte groentenhap en een toetje. Let er wel op dat ze vlak ervoor niet teveel drinkt ofzo zodat ze geen hoger heeft.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Met 6 maanden is 2 a 3 theelepels groente per dag al genoeg. het is nog de leeftijd dat ze wennen,

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Joh, ze is nog maar 6 maanden. Het komt vanzelf wel.

Er zijn ook zat kinderen die met 6 maanden bijvoeding krijgen, die eten ook niet meteen hele borden leeg ;).

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hier ook niet hoor,zit nu wel op 3 flessen,maar soms neemt ze maar 3 hapjes en soms eet ze een half potje...

Groetjes,

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier gaan de groenten ook nog niet goed. Ben vanaf 6 maanden begonnen, nu is ze 7 maanden.
    De ene keer een hapje of tien, de andere keer wat meer. Ik maak meestal vers, soms ook een potje. Als ze het heel erg goed doet, eet ze qua hoeveelheid een half potje denk ik.
    Vind het ook wel s jammer, want van haar fruit smult ze en eet ze allerlei rare combi's..
    Maar beetje geduld nog denk ik!

Deel Deze Pagina