Amy is nu 6 maanden en ze moet nu langsam aan groente/bijvoeding wennen, maar ze eet nog steeds maar een paar hapjes groente. Hoe lukt het mij dat ze meer gaat eten en hoeveel moet ze eten met die leeftijd?
Komt vanzelf dat ze meer groente gaat eten. Kian eet nu 1/2 potje of half schaaltje zelfgemaakte groentenhap en een toetje. Let er wel op dat ze vlak ervoor niet teveel drinkt ofzo zodat ze geen hoger heeft.
Joh, ze is nog maar 6 maanden. Het komt vanzelf wel. Er zijn ook zat kinderen die met 6 maanden bijvoeding krijgen, die eten ook niet meteen hele borden leeg .
Hier ook niet hoor,zit nu wel op 3 flessen,maar soms neemt ze maar 3 hapjes en soms eet ze een half potje... Groetjes,
Hier gaan de groenten ook nog niet goed. Ben vanaf 6 maanden begonnen, nu is ze 7 maanden. De ene keer een hapje of tien, de andere keer wat meer. Ik maak meestal vers, soms ook een potje. Als ze het heel erg goed doet, eet ze qua hoeveelheid een half potje denk ik. Vind het ook wel s jammer, want van haar fruit smult ze en eet ze allerlei rare combi's.. Maar beetje geduld nog denk ik!