Bah, vieze nagels!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annet73, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Ons ventje van 9 maanden heeft regelmatig last van viezigheid onder zijn nageltjes. Ik vind dit er zoooo onverzorgd uitzien! Maar ik zie het absoluut niet zitten om er met een vijltje of iets dergelijks onder te gaan zitten 'wroeten'.
    Zijn nageltjes zijn altijd netjes kort (knippen in gelukkig geen probleem), maar hij ligt zo heerlijk overal aan te krabben, dat het haast onvermijdelijk is.......

Hoe is dit bij jullie? Blijven ze bij jullie wel netjes schoon?
    Na het badderen scheelt het wel iets, maar echt mooi schoon zijn ze zelfs dan niet!

Help!

2. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    desmond heeft eigenlijk nooit vieze nageltjes alleen als ze echt veel te lang zijn dan wil het weleens gebeuren dat er wat viezigheid onder zit maar als ik ze weer knip en lekker in bad laat weken is het weer schoon.
    ik kan je hier verder ook niet bij helpen

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb dit probleem ook, maar ik heb ook moeite met het knippen van de nageltjes. Sam trekt dan haar handje constant weg, of in een vuistje. En ben bang dat ik haar vingers (bij wijze van spreke) eraf knip :D

4. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien voorzichtig met een zacht borsteltje, en wat al eerder gezegd, dan lekker laten weken in bad

5. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Dat heb ik ook! Ik vind nageltjes knippen al zo'n probleem.

6. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    lekker spartelen in bad, en met een zacht borsteltje of washandje, gaat het echt weg, hier ook 1 die overal aan pulkt:)

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dames een goude tip; knippen als ze slapen!

8. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Elena heeft ook soms vuil onder haar nageltjes als die echt te lang zijn.Ze krijgt iedere dag een verzorgende créme op haar gezichtje en als ze dan aan haar gezichtje prult komt het onder haar nageltjes.
    Als ze ligt te slapen op mij na haar fles prul ik het er voorzichtig met mijn nagels onderuit.Nu heb ik wel lange nagels dus ik krijg het gemakkelijk weg :D

9. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    De lengte van de nagels is echt het probleem niet, die zijn lekker kort. Het vuil zit ook echt 'diep', niet eens vlak onder de rand van de nagel!
    Spetteren, poedelen en spelen in bad vindt 'ie echt het einde, zelfs daar weekt het niet mee schoon!

Klinkt misschien raar, maar ik ben altijd bang als andere mensen het zien, wat ze wel niet van me zullen denken......

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als jij denkt dat het diep zit dan denk ik eigenlijk niet dat het vuil is.. zijn het al zijn nageltjes? Misschien zijn het wel kleine bloeduitstortingen van het pulken aan van alles en nog wat?

11. Annet73

Annet73 Actief lid

18 jan 2006
    294
    0
    16
    Nee, het is echt vuil. Voor het badderen zie je het bv aan 4 nageltjes, en na het badderen nog aan 1 of 2.
    Maar het is inderdaad een lekkere pulk, haha!

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Als Joey vieze nageltjes heeft moet ik gewoon nog een stukje knippen en dan is het al weg. Als hij in bad geweest is helemaal.

Deel Deze Pagina