Nergens flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Racegirl, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Wat ik vandaag mee maakte: zowel bij AH, C1000 als kruidvat nergens geen Friso of nutrilon te koop😮 volgens de manager van de AH kopen Chinezen gelijk alle pallets met kindervoeding op zodra het binnenkomt. Lekker ik grijp overal mis!!! Meer mensen die dit al meegemaakt hebben?

2. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    Ik werk bij de jumbo en daar is een tijdje geweest dan een chinees stel inderdaad een hele lading aan nutrilon kocht, elke week weer!

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hier vandaag nog Nutrilon gekocht... Maar ik woon dan ook in een dorp.

4. Racegirl

Chinezen schijnen er in te handelen, ze verkopen het heel duur door schijnbaar. Echt balen alle nummers 1 en 2 waren foetsie. Ik moest naar de stad voor kindervoeding.

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Jee, wat balen..
    Ik heb ook wel eens gehad dat ik Friso comfort 1 nergens kon vinden. Uiteindelijk maar bij de dienstapotheek gehaald, maar daar was het wel een paar euro duurder..

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Is het niet mogelijk om de babyvoeding te bestellen bij drogist waar je regelmatig komt? Kunnen ze het voor je achterhouden.

7. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wou ik ook net zeggen :)

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Het is mij ook al eens opgevallen dat van Friso 1 standaard vaak het schap leeg is. Als ik het dan wel ergens tegenkom, neem ik het direct mee en vaak een pak extra. Vervelend is het wel.

9. Racegirl

Idd goeie tip om te bestellen.... Thanks ga ik doen

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    #10 dirksmama, 30 nov 2012
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
    Thuis laten bezorgen met Albert.nl?

In China krijgen ze huismerk niet verkocht...misschien dat je dat kunt overwegen?

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    ??? wat een raar verhaal!! ...

12. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb zelf gelukkig nog niet mis gegrepen, maar bij de jumbo waar ik m'n boodschappen haal hangt een briefje dat je maximaal 5 pakken voeding mag kopen ivm handelaren die alles opkopen..

13. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik heb laatst meegemaakt dat een chinese mevrouw bij de Dirk een kar vol pakken Nutrilon kocht. Het mocht eigenlijk niet, zoveel pakken tegelijk kopen, maar ze maakten toch een uitzondering.

14. misa

misa Niet meer actief

Ja heb ik ooit ook al eens meegemaakt. Belachelijk! Nog een reden om op goedkopere voeding over te stappen. ;)
    Al heb ik het ook eens een keer met etos gehad, maar nog nooit met de kruidvat voeding die we nu gebruiken.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    het is me wel eens opgevallen dat er soms weinig was, nu begrijp ik waarom! wel vreemd overigens. ik zou het inderdaad online of in de winkel achter laten houden, willen ze vast wel doen.

16. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Maffe Chinezen :D

17. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Hier nog niet mee gemaakt, maar een vriendin van me vertelde het ja, chinezen die het kopen en verkopen in china, omdat daar de fv niet veilig is.

Bij de etos hebben ze nu blijkbaar een regel niet meer dan zoveel per klant.

18. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Goed om te weten! Wat een raar verhaal zeg! Toevallig waren de schappen van nutrilonvoeding bij de etos ook helemaal leeg. Ik vond het al zo raar! Ik sla de volgende keer zelf ook maar meerdere pakken in!

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo'n raar verhaal is het niet (hm of eigenlijk toch wel, te triest voor woorden in ieder geval). Een aantal jaar terug hebben de fabrikanten van flesvoeding in China melamine toegevoegd aan de flesvoeding... Ik wist niet dat het nog steeds speelde, maar blijkbaar wordt de flesvoeding hier dus nog wel opgekocht en doorgesluisd naar China, zodat ze daar zeker weten dat hun kind normale flesvoeding krijgt.

20. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    melanine??

Deel Deze Pagina