Volgende maand gaan we beginnen met babyzwemmen, maar aangezien het er niet echt de tijd voor is ben ik nog niet geslaagd voor een badbakje voor onze dochter. Iemand een tip waar ik kan kijken? Bestaat er zoeits als een verstelbaar badpakje, waarbij je de bandjes kan verstellen? Alvast bedankt!
Ik heb een zwembroekje van Prenatal. Daar hoeft geen luier onder. Ze vallen wel vrij klein want ze heeft nu maat 74/80 als zwembroek. Haar andere kleding is maat 68. Veel plezier bij het zwemmen. Fenna geniet er iedere keer van.
prenatal, hema, v&d. Mijn dochter draagt overigens alleen een zwemluier en zwembroekje. Vind ik vele malen handiger dan een schattig badpakje
Hier alleen een zwemluier en verder niks. ZO'n badpakje ziet er schattig uit, maar lijkt me voor die kleintjes niet prettig zitten
Bedankt! Een zwembroek is een stuk handiger dus Ik dacht dus dat er altijd een zwemluier onder moest... weer wat geleerd! Moet je met zwemluier een maatje groter kopen of valt dat wel weer mee? @sniffy: dank je wel! Ben erg benieuwd hoe ze het vind. Thuis in het grote bad vind ze in ieder geval helemaal leuk.
Ik heb bij henk ten hoor een badpakje gekocht. Maar ik gebruik ook nog vaak een zwembroekje, da's iets makkelijker met douchen na het zwemmen. We gebruiken daarbij nog zwemluier van de kruidvat maat s.
Ik gebreuk altijd een badpakje al van af dat e klein is. vindt het fijner. een zwemluier gebreuken wij niet omdat ze toch nooit poept in het bad of water. en de plas gaat er toch door heen Wij gebreuken alleen ene zwemluier als we langer gaan zwemmen maar baby zwemmen is toch mar een half uur. ze heeft zo ie zo nog nooi in haar zwemmluier gepoept