Wanneer ging jouw kindje van reiswieg naar wandelwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 27 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Ons zoontje is woensdag precies 6 maanden en wij hebben vanmiddag de Bugaboo omgebouwd. Hoe oud was jullie kindje toen jullie de kinderwagen hadden omgebouwd.

Je hebt 3 standen en ik ga voorlopig het meest de ligstand gebruiken. kan het voor zijn rug kwaad als ik ook de andere stand gebruik die volgt op de ligstand (beetje zitten)?

gr vruchtje

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wij hebben de wandelwagen nooit omgebouwt wij hebben de chicco lite way buggy gekocht,
    hij was toen 4 a 4,5 maand toen hij daarin ging ( deze kan helemaal plat)

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ik had de zoekfunctie gebruikt, maar kreeg niet wat jij nu mee aankomt. Maar bedankt in ieder geval:)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier ook bugaboo en met 4 mnd naar wandelwagen gedeelte gegaan, idd op de platste stand. Met een maand of 7 hebben we hem een standje schuiner gezet.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Met ongeveer 4,5 maand... En dan op de platst mogelijke stand (dit was schuin liggend). De reiswieg werd te klein anders had ik t liever nog ietsje langer volgehouden, maar hij vond t wel geweldig om meer te zien!

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Hoi,
    Lisanne zit/ligt nu een week of 2 in het zitgedeelte van de maxicosi mura. In de bak lag ze altij d met d'r voeten over de rand. Ze kwam dan wel niet met d'r hoofd tegen het hoofdeind, maar we hebben toch maar het zitje erop gezet.

7. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Hey vruchtje,
    Wij hebben vorige week de wandelwagen omgebouwd. Noor kon nog net in de bak, maar had eigenlijk te weinig plaats. Ze vindt het geweldig dat ze nu zo veel kan zien. We zijn deze namiddag nog een flinke wandeling gaan maken en ze heeft er echt van genoten.

groetjes

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Met drie maanden bijna niet meer in de bak kunnen? Wow, ik dacht dat ik grote kinderen had!

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, zo dan heb je er lang gebruik van kunnen maken! Wij zijn met 5 maanden overgestapt van reiswieg naar wandelwagen (mutsy) en van wieg naar ledikantje. Ik had de leuning meestal plat, maar met 6 maanden ook wel eens wat rechter op hoor. Kan geen kwaad om dat korte stukjes te doen, als je kindje lekker wakker is. Mevrouwtje zat met 6 maanden ook los, dus dat kon wel. Nu is ze ruim 8 maanden en hebbenw e de leuning omhoog als ze wakker is, als ze moe wordt doen we hem plat.

Groetjes!

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Met 4 maanden :D

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Toen hij 5 maanden was, maar omdat hij zo benauwd was kon hij bijna niet plat, anders had ik nog gewacht

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    M&R zijn met 10 maanden van de reiswiegjes naar de zitgedeeltes van de wandelwagen gegaan. En Benthe ligt ook nog in de reiswieg, wanneer ze niet meer past gaat ze eruit, maar weet niet wanneer dat zal zijn.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Zo groot is ze niet, gemiddeld... Ze is nu 61 cm, maar wij hebben een enorm kleine bak, vandaar... :)

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey Timonneke, leuk dat ik je hier ook tegenkom:). Leuk hé dat ze ook meer kunnen zien. Spreek je wel weer op ons "eigen" forum.

15. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hier omet 5 of 6 maanden ongeveer...weet t niet meer precies. Toen vond ik haar echt te groot worden voor de reiswieg en merkte ik aan haar dat ze graag wat meer wilde zien. Eerst een poos in ligstand maar de relaxstand is ook prima hoor!

Deel Deze Pagina