lezen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamabeer, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik dacht eerst dat ik gek was maar...Als ik een willekeurige tekenfilm opzet en het menu pak en vraag aan Lex (4jaar) of hij even het liedje van k3 de 3 biggetjes wil opzetten dan zet hij hem ook op..er staan geen beeldjes bij alleen tekst.

Nu kwam hij terug van bij een vriendje spelen. En z'n moeder vraagt of Lex kan lezen? Lezen:( ik dacht dat het gewoon toeval was.. Maar zei zat op de pc en hij kwam er naast staan en las het even dood leuk voor:$ Kan dit nu of is dit gewoon toeval want hij gaat pas 1 december naar school dus lezen kan ie echt niet. Ik weet wel dat hij cijfers kan herkennen aan de vorm maar letters heb ik nooit geweten.

2. wendy77

wendy77 Actief lid

3 feb 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Mijn stiefzoon kon toen hij 3,5 was de krant lezen!!!!!!!!!!!! Dus ik weet zeker dat het kan. Of ze ook echt begrijpen wat ze lezen in een ander verhaal. Maar ik weet zeker dat ze kunnen lezen.

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow raar? ik dacht al dat ik zelf dingen zag haha Ik stond echt met me mond open toen ze dat vroeg...ik denk lezen?

maar het rare is dat hij is beter in het Engels praten dan Nederlands...hij heeft zelfs logopedie gehad. Maar dat Engels komt volgens mij omdat wij veel Engelstalige dingen kijken en ik de tekenfilms van hun altijd in het Engels op zet.

Toch maar vaak de raiuno op zetten dan leert ie wat Italiaans hahahaha:D:D:D:D

4. wendy77

wendy77 Actief lid

3 feb 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Whahaha, goed idee!!!!

Deel Deze Pagina