ze gaat maar niet slapen, overdag en s nachts..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 2jees, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Hmm het ging één keer goed vanmiddag, na een uur op bed gelegd en ze ging slapen! Een uur geslapen en nu alweer 2 uurtjes wakker, 2x gedronken, 2x geprobeerd te laten slapen..

Vreemd hoor.

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat het vanmiddag wel een keer lukte zelf! En een uur slapen is prima toch?! Mijn zoontje slaapt heel vaak maar 45 min. maar hij schijnt gewoon meer niet nodig te hebben want daarna is hij nu gerust die 2 uur wakker. Vandaag is hij niet zo lekker en sliep 2,5 uur.. dus hij kan het wel, maar alleen als het nodig is:)!

Heeft ze misschien ergens last van? Ik merk bijv. bij me zoontje dat hij vaak moeilijker in slaap komt als zijn darmen onrustiger zijn. En van te weinig rust, worden je darmen ook weer onrustiger (schijnt).. dus kom je een beetje in een cirkeltje waar je doorheen moet. Ook omdat ze dan in 2 uur tijd 2x had gedronken kan ze ook gewoon daarvan te onrustig zijn, omdat ze een te vol gevoel heeft of dat de melk nog even rustig moet zakken en dat dit dus niet lekker zit en ze daarom niet in slaap komt...

Wat deed je nu anders dan eerder in de middag? Wie weet kom je er zo een beetje achter wat voor haar het beste werkt?!!

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Wat ik anders deed was eerder nar bed brengen, bij de eerste kik ;)

Even op de arm gehad boven het bedje, doekje alvast gepakt enzo.

Ze is toch gaan slapen zo straks! ja dat zou kunnen van de darmen, het is niet steeds een grote voeding hoor meer een halve. (Onrust op deze leeftijd in de huiskamer he.)

Deel Deze Pagina