Wat kan ik mij verschrikkelijk ergeren aan die vent zeg. Vanmiddag was er een stel wat liever een meisje gehad zou hebben. Goed, hij is een jongen en nou dachten ze dat het jochie (4 of 5 jaar?) zich erdoor afgewezen zou voelen. Stel had soms huwelijksproblemen. Derek vraagt: trekt hij wel eens aan je trouwring? Man zegt: ja Derek zegt: hij voelt dat jij er niet voor vecht, dus dan wil hij zeggen dat je net zo goed weg kan gaan .... Ik snap niet waarom hij dingen kan zien die anderen niet kan zien. In goochelaars ontmaskerd was het een keer te zien dat "gasten" bepaalde mensen interviewen door specifieke vragen te stellen en die dan weer doorspelen naar Derek zodat het lijkt alsof hij alle informatie weet. Ik sta er helemaal niet voor open (scheelt ook misschien) maar ik geloof gewoon niet dat hij zulke dingen KAN weten zonder zo'n gezin gezien te hebben. Ik geloof dat er achter de camera's een heel ander verhaal rond gaat. Char trouwens ook, dat mens bleef maar raden met: "Begint de naam soms met een G, ik voel heeeel sterk een A in de naam."
Ik geloof ook niet in zijn krachten! Als je goed oplet zie je dat die ene vrouw heel negatief was. Dat ze overal tegenop ziet. Dat ze in alles problemen ziet. Daar heb je geen gave voor nodig. Ik let niet eens meer op hem, maar ik vind die ouders vaak zo stom! Sorry dat ik het zeg! Maar ze gaan naar de kinderboerderij en die moeder maakt het al een ellende door hem bij wijze al straf te geven voordat ze weg zijn gegaan...
Ik heb me niet zo geirriteerd als jij , maar vroeg me ook wel verschillende dingen af, zoals: - is hij pedagoog? - wat heeft hij nou eigenlijk gedaan? Want ik heb vooral vanalles gezien over het huwelijksprobleem van het ene stel en het probleem met de negativiteit van de vrouw van het andere stel En waarom kan Derek nog steeds geen (beetje) Nederlands??!!!
Dat was als voorbereiding en duidelijkheid en dat is normaal gezien heel goed!! Maar de manier waarop ze het deed was niet goed.
nou sorry maar het werd gelijk al een negatieve zooi, hij gooide al gelijk zijn kont tegen de krib, zou ik ook doen op deze manier.
Vind ik ook, ze bracht het te negatief, was niks gezelligs aan! Maar denk dat ze dat als tip gekregen heeft (kan normaal echt goed werken), maar het niet goed uitgevoerd heeft.
Hij kan wel een beetje Nederlands. Ik ben wel fan van hem en geloof oprecht in de dingen die hij doet. Shows zijn ook oprecht, en hij noemt vaak hele namen trouwens.. niet zoals Char 'Begint het met een A, E of een D?' Ik hou van die man.
Ik denk niet dat ze dat als tip heeft gekregen, ik denk dat dat haar onzekerheid en haar angst is. Ze is zo bang dat 'hij in zijn broek plast, of een driftbui krijgt' dat ze van te voren alle senario's al doorneemt met hem. Dat zegt wat over haar ipv dat jochie.
En daar wordt hij natuurlijk zenuwachtig van (logisch) maar dat wil niet zeggen dat hij zich ongewenst voelt en dat maakt Derek er van. Ik vind het nog al wat om die ouders dan zo bang te maken voor iets wat misschien helemaal niet waar is.
Maar hij spreekt geen NL ook niet tegen de kinderen, is voor hun wel fijn dat ze hem begrijpen. En is hij pedagoog? Nee toch? Dan krijgt hij de tips van buitenaf denk ik.
Ik heb gekeken en opzich geloof ik hem wel maar een andere keer denk ik: mwah het is toch wel een beetje vergezocht.. Ik weet niet wat ik er nou van moet denken. Ik blijf iig wel kijken, misschien steek ik er nog iets van op
Ik denk wel dat hij een gave heeft maar dat daar niks bovennatuurlijks aan is. Hij ziet dingen gewoon snel, hij observeert heel goed. En hij zegt het gewoon wat botter dan de gemiddelde therapeut, waardoor je wat sneller to the point komt.
Ach weet je, die mensen zijn aan het einde van de show wel opgelucht en hun gezinssituatie is er beter op geworden. Of Derek nou wel of geen 'krachten' of whatever heeft.
Ik vind het een centen pikker eerste klas. Deze man kan gewoon heel goed op zijn gevoel afgaan en is een kei in lichaamstaal. Hij is volgens mij een zakenman geweest in het verleden. Maar waarom werkt hij niet in zijn eigen land? Ik geloof wel dat je bepaalde gaven kan trainen. Ik kan zelf mensen goed 'lezen', maar dat heb ik geleerd door mijn werk. Echter denk ik niet dat hij bepaalde krachten bezit. Nee sorry, dan geloof ik eerder dat hij goede informanten heeft.
Een oud-buurvrouw is naar zo'n Unexpected show geweest en hij schijnt dingen gezegd te hebben die echt niemand kon weten. Maar ja als je zegt van: "Je vader mist je en hij kijkt op je neer." dat is informatie die ik ook graag zou willen horen. En dingen zoals: "Je moet meer voor jezelf opkomen." dat moet eigenlijk 80% van de Nederlanders dus zo moeilijk is dat nou niet te raden
James Randi heeft een psychische test gemaakt en iedere medium die die test doorstaat wint 1 miljoen dollar. Tot nu toe heeft geen enkele medium die test behaald en het geldbedrag is er dus nog steeds, dat zegt genoeg. Onder de deelnemers zaten ook Uri Geller en Derek Ogilvie. Hier heb je het fragment ervan: Derek Ogilvie valt door de mand - YouTube Hier hebben ze derek in de maling genomen door te zeggen dat het meisje's opa overleden was. Hij ging er helemaal op in mee. Toen confronteerde ze hem met diezelfde opa en kon derek zich 'niets' meer herinneren RamBam - Derek Ogilvie - YouTube Char stond na een tijdje ook in de kranten bekend als oplichtster! Ik geloof zelf totaal niet in waarzegsters/mediums enz
Ik geloof niets van wat die vent allemaal "uit spookt", maar kijk wel vaak naar zijn kinder programma's. Vind het wel altijd interessant hoe anderen met hun kinderen omgaan.