Hoi, Normaal had onze kleine iedere dag wel een paar keer de hik,maar nu helemaal niet meer...voel haar nog wel voldoende bewegen,maar toch maak ik me zorgen,ben ik bang dat ik straks te weinig vruchtwater heb ofzo...of maak ik me zorgen om niks...? Groetjes,
die van mij hikt ook wat minder maar ik maak me daar niet echt zorgen om zolang ik hem maar vaak genoeg blijf voelen
Die van mij heeft ook al een paar dagen de hik niet gehad, normaal was het elke avond, als ik naar bed ging..
Volgens mij maakt het niet uit als ie de hik niet meer heeft, het is alleen een teken dat hij/zij zich niet meer verslikt in het vruchtwater dat is toch goed
Even een vraagje tussendoor maar vanaf hoeveel weken kan je voelen of je kleintje de hik heeft? Ik dacht namelijk dat dat rond de 25 weken was, maar kan het ook mis hebben hoor. Liefs, Duveldraakje
Dan voel ik het volgens mij wel. Af en toe voel ik dr regelmatig dezelfde beweging maken. Grappig dat ik nog niet ontdekt had dat dat dus de hik is Liefs, Duveldraakje
die van mij heeft ook niet meer elke dag de hik. de hik is een teken dat het te gulzig drinkt van je vruchtwater dus nu zou het wel gewoon normaal drinken, volgens mij niks om je druk over te maken dus! groetjes esther