raar maar waar

Discussion in 'Zwangerschap' started by wendy22, Mar 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendy22

wendy22 Lid

Jan 5, 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    even een vraagje misschien een beetje een domme haha
    gisteravond had ik een heel raar gevoel in mijn buik een beetje bij me navel en net daaronder..net alsof er iets samentrok of plofte..weet niet goed hoe ik et moet omschrijven en had et vanochtend weer. nou denk ik dat het die kleine uk was maar kan dat wel dat ik et net onder de navel voel met dit aantal weken ?
    thanxie alvast
    groetjes wen :)

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Toch denk ik dat het je puk is geweest hoor!
    Ik voelde die van mij met 18 weken en het is net of iemand aan de binnenkant scheetjes laat. (net als vroeger, scheetjes in je badpak laten)
    Bij mij is het met name 's ochtends en 's avonds druk. (of als ik een vergadering moet voorzitten)
    groetjes Femke

3. Mamary

Mamary Actief lid

Jan 20, 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    ik voelde het giser avond voor het eerst echt goed. bij mij voelde het als een... kriebelende duizendpoot. onmisbaar. ook een beetje eng eigenlijk om iets binnenin je te voelen. maar wel eng op een mooie manier :D maar het duurde niet lang. toen ik er een duwtje tegenaan gaf hield ie op ;)

4. wendy22

wendy22 Lid

Jan 5, 2007
    75
    0
    0
    nagelstyliste
    almelo
    hahah vind et zo apart..maar je kan et dus al zo hoog voelen..zeg maar bij de navel :)

5. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    volgens mij kan je bm daar al zitten ja bij sommige zit ie dan nog lager maar hoor ook wel eens dat ie dan al rond de navel zit
    dus de kans ik vrij groot dat het je kleintje is geweest
    ik voelde mijn tweede ook tijdens de 16e week

Share This Page