Dames met een eigen blog?

Discussie in 'De lounge' gestart door Smnee, 2 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zit te denken om een blog bij te houden, puur voor de fun. Wie van jullie blogt er ook? En waarover?
    Via welke site hebben jullie dit geregeld? :)

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik blog op diverse sites... Ik heb vroeger web-log.nl gehad maar daar vond ik het zooo bagger worden qua service en onbereikbaarheid dat ik mijn 'biezen' heb gepakt en naar blogger, groeimee, reismee etc. ben gegaan.

Ik blog over vakanties, de baby (zie ondertitel), mijn leven (privé ;) ) en nog wel wat andere zaken die ik hier niet neer ga zetten.

Tot nu toe is Blogger het meest stabiel gebleken - maar daar zit ik niet meer elke dag op. Ik blog al sinds 2005.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik blog...over vintage spullen, vintage fun en alles wat vintage is...

Ik doe het op blogspot ( blogger)

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Die is ook fijn ja! :)

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik blog via blogger.
    Gewoon een actualiteiten blogje samen met een vriend van mij.

6. AmberPepijn

AmberPepijn Niet meer actief

ik ben een blog begonnen via babysite.nl Mijn blog heet minienbaby.babysite.nl Ik wil het graag bijhouden voor mijn kleintjes voor later dat ze kunnen lezen hoe ik de zwangerschap en geboorte enz heb ervaren

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik blog over de creatieve dingen die ik maak en krijg en over mijn kringloopvondsten via blogspot.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik blog over de MMM, gewoon om het voor mezelf bij te houden. Ik had mijn blog aangemaakt via Blogger, maar ik ga hem op Wordpress overzetten.

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bedankt dames :) ik ga eens kijken

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik blog over de zwangerschap en mijn afwijking.
    Ik geloof op WordPress.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik blog via Blogger (Blogspot), maar ik heb er nu spijt van dat ik niet meteen in Wordpress ben begonnen omdat je daarbij veel meer mogelijkheden hebt.

Ik blog over mijn mixed kitchen, recepten uit onze Turks/Nederlandse keuken. Zie mijn handtekening ;)

12. tuc

tuc Niet meer actief

Kijk maar in mn handtekening...heb een knutselblog voor baby's, peuters, kleuters.
    Ik blog op blogspot (blogger)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ziet er allemaal erg leuk uit! Ik heb al een kleine start gemaakt via blogpost, maar zit nu op de iPad dus dat gaat niet zo makkelijk. :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik blog via blogger, maar mis soms wel wat opties....verder gaat het goed hoor.

15. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

ik ben fan van wordpress. Kun je ook overal te wereld makkelijk updaten. En ze hebben een app waar je heel makkelijk blogs mee kan upoaden *TIP!

16. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik blog over de produkten van mijn website;)

17. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

8 jan 2011
    1.998
    885
    113
    Groningen
    Ik heb drie blogs:
    - een persoonlijke blog, een dagboek over ervaringen, herinneringen, over mijn huisdieren, wat mij interesseert, recepten, muziek, films, poëzie etc etc.
    - een blog voor mijn postcrossing hobby
    - een blog over mijn MMM-traject

Alledrie via blogspot

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb je een pb gestuurd. Ik blog iig via wordpress, hele fijne site. Fijne app ook voor op je tel, makkelijk te updaten!:)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Toch veel die voor wordpress kiezen.. hmm de naam die ik in gedachten had is al bezet daar ;)

20. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier een crea-blog en vooral over kleding maken, maar ook wat andere dingetjes.

Deel Deze Pagina