2 keer een lichte streep op kruidvat 2voor5 test

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamamarcella, Dec 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik wil even jullie mening want ik zit mezelf helemaal gek te maken. Wij zijn al een tijd bezig om zwanger te worden, onderzoeken gehad, geen duidelijke oorzaak gevonden etc etc. Nu voelde ik me de laatste week anders als anders, moe, raar, rook dingen veel meer enzo. Ik moest vandaag gaan menstrueren maar gister kon ik het niet meer houden en heb een kruidvat 2 voor 5 test gedaan. Hierop was duidelijk ( zonder te hoeven turen) een licht roze tweede streep te zien, het kwam niet meteen met inlopen maar na een minuutje of 3, dus wel voordat de 5 minuten om waren. Vanochtend met ochtendurine weer opnieuw gedaan en weer die zelfde lichte streep ( ik had gehoopt op een dikke overduidelijke streep natuurlijk) en mijn menstruatie is niet gekomen. Het voelt ook niet alsof het eraan zit te komen ofzo. Nu heb ik een korte cyclus van 24 dagen en misschien is het daardoor te verklaren waarom die lijn zo licht is (geen idee hoor, ik gis maar wat) Nu durf ik dus absoluut niet blij te zijn en denk steeds ja hoor ik zal morgen wel gaan menstrueren ofzo. Is er iemand die met deze testen weleens twee keer achter elkaar vals positief heeft getest??????? Doordat we al zolang bezig zijn wil ik mezelf niet blij maken met een dode mus en ben dus er terughoudend hierin. TIPS ADVIEZEN EN ERVARING ALSJEBLIEFT!!!!

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,282
    0
    0
    Noord holland
    Ik heb ook getest met KV2v5 en die waren gewoon positief, ik heb ook geen verhalen gelzen of gehoord over vals positieve testen... Zeker geen twee keer.

HCG verdubbeld elke 2 dagen, dus overmorgen zou de streep al een stuk duidelijker moeten zijn... Succes!

Ik zal voor je duimen :)

3. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Kun je anders eens en foto plaatsen? is het wat makkelijker te beoordelen, maar ik neem aan dat een duidelijke streep gewoon zwanger is...
    Anders misschien de digitale met wekenindicator proberen?

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    streepje = streepje :-D

En anders wacht je 2 dagen, dan zul je ws het streepje beter zien. En koop aub niet zo'n digitale test, veel te duur... gewoon even in gezonde spanning wachten!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat de test even nodig heeft voordat je de streep goed ziet is tegenwoordig normaal bij de kruidvat.

Vals positieve testen bestaan zeker maar zo klinken die van jou niet vindt ik.

Maar een foto toevoegen hier zou idd makkelijker kijken zijn.

6. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoop dat het gelukt is met de foto, wist niet goed hoe het moest. Het streepje is in het echt ietsje duidelijker

Attached Files:

7. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

Oct 22, 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is niks vals positiefs aan hoor meid! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! :)

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Dit is toch echt wel een duidelijk positieve test hoor meid :D je bent hartstikke zwanger! Van harte gefeliciteerd :) de kleur van de streep is heel normaal hoor, deze zal de komende dagen wel donkerder worden naarmate je hgc stijgt.

9. soeee

soeee Niet meer actief

Duidelijk, gefeliciteerd hoor! :D

10. Loreley

Loreley Actief lid

Nov 5, 2013
    423
    2
    18
    Ik vind het ook een duidelijke streep! Gefeliciteerd!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gefeliciteerd !

12. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Mooie streep hoor!

13. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Mooie positieve test hoor, van harte gefeliciteerd!!!

14. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

Jan 5, 2011
    2,297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Zeker positief, zo zagen die van mij ook uit.
    Gefeliciteerd!!!!! :D

15. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Zo was mijn eerste positieve test ook! Had toen ook wel bevestiging nodig hoor!

GEFELICITEERD!!!!!

16. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de lieve reacties, ik begrijp dat ik heel erg voorzichtig misschien toch maar een klein beetje blij moet gaan zijn. Het moet allemaal nog even doordringen en ik heb echt nog even die bevestiging nodig van een duidelijkere test maar ik hoop dat dat van het weekend wel goed komt. Dank jullie allemaal!!!!!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Clearblue met wekenindicator doen ;)

18. Demino

Demino Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    2,778
    287
    83
    Wauw overduidelijk hoor! Gefeliciteerd! :D

Share This Page