ziek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cindypascal, 8 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    Rowin is sinds het weekend erg verkouden, hij heeft koorts(op dit moment 39.4) en hij hoest vreselijk, zo erg dat hij er soms van moet spugen.
    Hij slaapt erg veel.
    Ik heb de huisarts gebeld en die zei dat ik hem alleen maar wat hoestdrank kon geven en moest gaan stomen in de badkamer.
    Ook zei ze dat ik tegen hem moest zeggen dat hij niet zo hard moest hoesten, want daarvan moest hij spugen, Hoe kan je dat nou zeggen tegen een kind van anderhalf jaar :confused:
    Nu zag ik al een paar keer een soort kristallen in zijn luier liggen, zou dit van de luier kunnen zijn, of heeft hij kristallen in zijn urine?
    Is er hier misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
    Ook alle tips mbt. zijn verkoudheid zijn van harte welkom...

Alvast bedankt,

Groetjes Cindy

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Hallo, de kristalletjes zijn van de luier, heeft Esmee ook wel eens, dat zijn denk ik die absortiekorrels.
    Esmee is ook sinds een halve week erg verkouden, benauwd en veel hoesten. Heel zielig, ze wordt 's nachts nu ook een paar keer wakker en alles zit dan onder het snot, heel zielig! Ik wacht nog een paar dagen en bel dan even de huisarts...

3. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Als het zacht is die kristallen, dan zal het wel van de luier zijn...

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik zou het goed in de gaten blijven houden en als het hoesten zo doorgaat en de koorts blijft gelijk weer naar de ha! en eisen dat ze hem onderzoekern! deze tijd is het rs virus er weer volop en je kan met zulke kleintjes neit voorzichtig genoeg zijn.
    Ik wil je niet ongerust maken maar hou het goed in de gaten!

5. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ik ga vanmiddag kwart voor 4 naar de dokter met Esmee. Ze is 's nachts zo benauwd! Even naar de longen laten luisteren..

6. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    en hoe was het bij de ha

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    JA het was een virus, waarschijnlijk wel het rs virus. Zo lang de ademhaling niet piept is het geen astma. Esmee heeft meer een rochelende ademhaling, van het virus. Gewoon uitzieken dus! Ze doen hier niks mee. Zo lang ze nog goed eet en drinkt... Maar het blijft zielig.. De longen waren schoon en de oren en keel ook, maar toch vind ik het eng 's nachts als ze zo benauwd is..

8. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja s erg vervelend die benauwdheid, heb je haar matrasje al iets schuingezet? dan kan ze misschien wat gemakkelijker ademen!
    nou beterschap voor haar en hopelijk knapt ze snel op!

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja ik heb twee telefoonboeken onder haar matras gelegd zodat haar hoofdje wat hoger ligt, het duurt nu al een dikke week.. en morgen is ze ook nog jarig!

10. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    jammer dat ze dan niet zo fit is! is niet leuk op haar verjaardag!@
    Maar toch gefeliciteerd! en hopelijk wordt het toch een hele leuke dag ondanks dat ze ziekis!

Deel Deze Pagina