He meiden, Ik heb sinds ik vanochtend wakker werd en hele rare pijn in m'n arm. Jullie kennen vast dat gevoel wanneer je tijdens je slaap op je arm hebt gelegen. Als je hem dan beweegt en het bloed kan er weer in stromen, gaat je arm tintelen en voelt ie raar en doods aan. Dat heb ik nu al de hele dag. M'n hand tintelt, m'n arm is kouder als de andere en het lijkt eigenlijk net alsof er een elastiek rond m'n bovenarm zit, waardoor ie soort van slaapt... Heel vreemd. Het is overigens m'n rechterarm. Dat scheelt, want pijn aan je linkerarm is wel gevaarlijk, geloof ik. Maar mijn vraag. Herkennen jullie deze symptomen en wat zou het kunnen zijn? xxx Linda
Ik zou idd even de huisartsenpost bellen en vragen of het kwaad kan en morgen toch even langs de dokter. je kan beter een keer voor niets gaan dan dat je niet gaat en het toch iets blijkt te zijn.
Ben je zwanger? Een collega van mij had dit tijdens haar zwangerschap op een gegeven moment steeds erger, bij haar kwam het inderdaad doordat zenuwen bekneld of opgerekt werden door het gewicht van haar buik.
Nee, ben niet meer zwanger.... Maar heb idd nog wel even de huisartsenpost gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk een zenuw is die bekneld zit. Als het morgen nog is, ga ik wel even naar de huisarts. Het zal wel niks bijzonders zijn, maar het is wel irritant... xxx Linda
Ik had dat een tijdje trug in mn handpalm, en trok mn duim in! Wat een vreemd gevoel is dat he! En word ook echt irritant.. gelukkig is het een dag later over gegaan.. god knows what it was...
Ik heb er twee operaties voor gehad, CTS (carpaal tunnel syndroom) in ernstige variant. Maar ik hoop voor jou dat het dat niet is...
Wat je ook kan proberen is even met je arm onder de koude kraan. Meestal als mijn handen tintelen doordat ik erop heb gelegen, hou ik ze tegen mn bed aan ( die is altijd ijskoud, die ijzeren rand) en dan is het zo weg! Wie weet helpt dat?