gewetens kwestie!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isis26, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik heb voor mijn oudste nooit een loopkar gehad (waar ze in hangen) omdat ik weet dat die dingen slecht kunnen zijn. mijn oudste was en is een rustig tevreden kind. Mijn jongste daarentegen huilt constant (lees schreeuwen!) medisch is het niet al heeft hij wel een geschiedenis. Hij wil alleen maar staan en lopen, lopen en nog eens lopen. Zittend kan hij nu 10 minuutjes spelen voordat hij weer ontevreden is. En als hij ontevreden is en dan is het ook echt, gillen en keihard huilen. Niet eventjes zeuren dus. Zelf het KDV weten niet meer wat ze met hem moeten en die leidsters hebben al 25 jaar ervaring dus die zijn echt wel wat gewend. Hij trekt zich op aan de bank als hij erop zit en gaat dan staan en heeft een glimlach van oor tot oor. Hij kan zich alleen niet optrekken als hij op de grond bezig is tot grote frustratie. Ik zit er dus sterk aan te denken om een loopkar aan te schaffen. Ik ben werkelijk gesloopt en kan echt niet meer tegen zijn ontevredenheid. Hij is ook zo wild en kan geen seconde stil zitten en al helemaal niet bij je op schoot. Ik hou zielsveel van hem hoor!

Ik kan hem toch per dag max 15 min erin zetten zodat hij ook even de tijd van zijn leven heeft :D
    Het is echt niet zo dat ik me er makkelijk vanaf wil maken hoor maar ik ben gewoon radeloos en wil hem gewoon ook eens tevreden zien. Het is ook niet zo dat dit een periode is waar hij door heen moet, ja als hij kan lopen natuurlijk is het wat anders maar vanaf dat hij 3 maanden is wil hij al staan en lopen.

Wat zouden jullie doen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het in jouw situatie ook lekker doen :) en je inderdaad aan de regels houden voor jezelf qua tijd. En 2 x een kwartier zou ik ook nog doen ;) .

3. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Wij hebben ook zo'n loopwagen gehad. (wel een lelijk 'sta in de weg ding' trouwens ;)).
    Als ze er idd niet te lang in zitten, zou ik niet weten wat er slecht aan moet zijn. Mijn kinderen hebben er iig niets aan over gehouden.
    Ik zou het dus gewoon proberen, wie weet vind ie het helemaal geweldig.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Het klinkt inderdaad alsof hij hééél gefrustreerd is omdat hij héél graag iets wilt wat hij nog niet kan. (hier nog zo'n mannetje ;)) Ik zou hem inderdaad gewoon even die tijd gunnen in zo'n ding en hopen dat hij snel zelf kan lopen. Je zal zien dat hij dan een stuk rustiger wordt in de zin dat hij niet meer zo frustie is :)

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hebben ze hij de creche niet een die ze uit kunnen proberen?

Mijn meisje wat exact zo, ik werd er gillend gek van. wij hadden dus ook een loopstoel gekocht en god zij dank de goedkoopste, want ze wilde er niet in! even was leuk, maar binnen 5 minuten was het brullen, omdat ze er niet zelf uit kon en ze ook opeens van alles níet meer kon doen.

het heeft hier 3 maanden geduurd, maar nu loopt ze (weer).
    Ze liep al, maar was heel lelijk gevallen en durfde toen drie maanden niet meer. drie maanden hel! gelukkig zijn ze voorbij haha

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik zou het niet doen, maar meer omdat ik vermoed (op basis van wat ik nu lees, dus kan me uiteraard enorm vergissen) dat je kindje echt niet tevreden zal zijn met een kwartiertje per dag rondracen in zo'n ding. Dan heb je dus 15 minuten op een dag een tevreden kind, maar daarbuiten met een beetje pech een nóg gefrustreerder, bozer ventje........

7. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Elke minuut is al iets :)
    Ik heb me handen namelijk vol aan hem en om even 15 min of 2x 15 min iets te kunnen doen lijkt me geweldig haha

8. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Nee op het KDV mogen ze zo'n ding niet aanschaffen :(

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh, dat is wel jammer. als je in de buurt woont mag je die van ons wel lenen :D
    die doet nu enkel dienst als 'deurhekje', zodat mijn dochtertje onze slaapkamer niet in kan haha.

10. Isis26

Isis26 Niet meer actief

nee woon niet in de buurt :)

11. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    jammer ;)

ben het wel met bovenstaande eens, het kan zijn dat je kindje 15 minuten zoet is en verder gefrustreerd blijft, maar ik kan me ook héél goed voorstellen dat die 15 minuten al heel wat zijn haha.

het is een periode, straks gaat hij los lopen en gaat er een wereld voor hem open. hopelijk leert hij het zo snel mogelijk! :)

12. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ik verwacht ook inderdaad niet dat met zo'n kar dat hij dan compleet tevreden is hoor zoalng hij maar meer tevreden is dan normaal.

13. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, gelijk heb je, ik zou het gewoon doen. kruidvat heeft ze vaak in de aanbieding, babydump heeft er een voor 30 euro en anders eens op mp kijken?
    ik zou gewoon een voordelige nemen, niet teveel poes pas er aan, het gaat hem toch om de beweging. wij hadden voor de andere twee wel een waarvan alle vier de wielen 360 graden konden roteren, ipv alleen de voorste twee. zo konden ze zich nog beter bewegen.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    kun je niet kussens van je bank ff afhalen zodat het lager is en hij kan zich dan wel optrekken?

15. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Dan moet ik er nog bijstaan want hij staat nog echt niet stabiel en duikelt zo om

16. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik zou het ook gewoon proberen. Voor onze kleine man nooit gekocht vanwege het afraden. Maar een maandje geleden heeft hij in zo'n stoeltje gezeten bij vrienden en hij vondt het t einde. Heerlijk geraced in dat ding en hij kon even zn energie kwijt. voor een evt 2e kindje zal ik het zeker overwegen.
    Wij hebben nl ook zo'n kleine stuiterbal :).

Deel Deze Pagina