Bij de 20 weken echo bleek dat de placenta heeel dicht bij de uitgang lag. Van onder voelde ik nooit getrap o.i.d. Maar de laatste week wel! Mn blaas en soms lijkt het net of de kleine door de baarmoedermond heen trapt Zou hij nu omhoog zijn dan? Alles wat tegen de placenta aankomt voel je niet toch??
mijn placenta lag ook vlak bij de uitgang maar ik voelde het wel, alleen minder als op andere plekken, waarschijnlijk is je placenta omhoog gegroeid waardoor je het nu idd beter voelt.
had ik met mijn vorige zwangerschap ook, maar door dat de baarmoeder groeit verschuift de placenta ook met de baarmoeder mee. en als je kindje tegen de placenta schopt voel je dat niet en ook niet aan de buiten kand van de buik.
Bij mij lag ie ook met 20-wekenecho een beetje voor de uitgang. Volgende week maandag krijg ik een echo om te kijken of ie omhoog is gegroeid... Spannend!
Bij mij lag de placenta ook vlak bij de uitgang en voorkant. Maar ik heb niet gemerkt of ik daardoor juist meer of minder voel schoppen. Bij de pretecho bleek de placente al omhoog gegroeid te zijn. Ik krijg over 1,5 week nog wel een echo in het ziekenhuis ter controle.
Ik heb 25 november pas weer een echo dus het is nog even spannend! Maar onderin heb ik nooit wat gevoeld en nu wel
Bij mij lag die met 35 weken nog een klein stukje voor de uitgang. Gelukkig is het allemaal goed gekomen en kon ik natuurlijk bevallen.