Ik lag net even op mijn bed en legde me hand op mijn buik en voelde plopjes! een paar keer achter elkaar! onder mijn navel net boven mijn schaambot! Zou het de baby zijn! was wel een apart gevoel iig! Denk echt niet dat het me darmen waren aangezien het echt in het midden was en niet helemaal links waar je darmen zitten ofzo en darmengeborrel voelt toch anders aan..deze plopjes gingen echt lanzaam zegmaar...eerst voelde ik het eerste plopje en een paar minuten later een paar cm ernaast weer een plopje hihi.. hoe voelde het bij jullie toen je de baby voor het eerst voelde?
Denk inderdaad dat het je kindje is Ik kon het met 13/14 weken al voelen en bij mij zijn het soms plopjes, maar meestal een beetje gekriebel, voelt alsof het langs je buik aait
Wat leuk voor je het is zeker je kleintje Ik voelde ook plopjes net of er iemand in mijn buik aan het bellenblazen was Geniet er van!
Mooiste gevoel wat er is die eerste plopjes van je kindje! Geniet er maar lekker van, doe ik ook nog steeds elke keer als ik hem voel bewegen
Dat is zeker weten je kindje!! Wat leuk! Nou geniet er maar van. Het is een prachtig gevoel als je je kindje in je buik voelt!