op 18-09-2009 gingen we om 10 uur naar het ziekenhuis in tilburg om op kraamvisite te gaan bij de kleine van mijn broer toen we om 11.30 daar weg gingen was er nog niks aan de hand om 12.00 stopten we bij de benzinepomp voor even een broodje te pakken en toen ik die op had kreeg ik in 1x heel veel buikpijn nou toen zijn we maar naar huis gereden en eenmaal thuis aangekomen begon de buikpijn wel heel erg te worden rond 13.20 heeft Stefan de verloskundige gebeld die was rond 14.00 hier en die heeft toen gelijk even gevoeld hoeveel ontsluiting ik had nou ik had 2 cm ontsluiting ze heeft me toen maar gelijk even gestript en ik moet zeggen dat voelt niet prettig toen ze weg was had ik alleen nog maar lichte menstruatie pijn dus ik had zoiets van nou het zet dus niet door maar rond 22.00 kreeg ik toch weeen om 23.15 moest ik plassen en verloor ik bloed en slijm toen heeft Stefan de verlosdkundige maar gebeld en die kwam rond 23.45 hier aan ze heeft toen naar het hartje geluisterd en aan mijn buik gevoeld als ik een wee had toen heeft ze gelijk even gekeken hoeveel ontsluiting ik had ik had toen 4 cm ontsluiting en toen heeft ze besloten om de vliezen te breken nou toen ze die brak zei ze gelijk dat ze het ziekenhuis ging bellen omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept toen heeft Stefan zijn moeder gebeld of ze deze kant op kwam want zij zou op Jesse passen de buurvrouw is hier geweest todat de moeder van Stefan hier was onder tussen zijn Stefan en ik naar het ziekenhuis gegaan we zijn daar om 00.45 aangekomen toen hebben ze gelijk weer gekeken hoeveel ontsluiting ik had ik had toen 5 cm ontsluiting om 03.00 kwamen ze nog een keer kijken en had ik pas 6 cm ontsluiting toen hebben ze mij aan de weeen opwekkers gelegd nou om 5 uur kwam ze nog een keer kijken en had ik 8 cm ontsluiting en toen ik ze om 06.15 riep omdat ik persdrang had ging ze klijken en had ik inderdaad 10 cm ontsluiting om 06.19 ben ik gaan persen en na 20 minuten en een knip verder is onze prachtige dochter Rosalie geboren op 19/09/2009 ze woog 3875 gram en was 52 cm lang dus al met al alles is goed en vlot verlopen