Super trots kan ik hier melden dat op 06-mei-2011 om 18:50 onze mooie dochter Yara is geboren. Ben ingeleid met 37.1 week maar ze was er dan ook hartstikke klaar voor! Ze is 47cm en woog bij de geboorte 3315g De bevalling is nog redelijk snel gegaan en wij maken het beide goed Yara is een (tot nu toe) stille makkelijke en vooral mooie baby
Gefeliciteerd met jullie mooie dochter Yara! Wat een lekkere bolle toet en een mooie bos met haar! Geniet ervan.
Hey meid, Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Yara! Geniet van je nieuwe gezinnetje! Veel liefs
wat is Yara toch een mooie naam! Past goed bij dat mooie meisje! Gefeliciteerd Geniet van je dochter!
Dank voor alle reacties! heel leuk! Het gaat goed met mij en Yara, ik herstel elke dag weer een beetje meer en Yara is ondanks de darmkrampjes (zo ziellig!) een heel rustig makkelijk kindje! de vraag waarom ik met 37 weken ben ingeleid: Mijn s-moeder is ongeneselijk ziek, elke dag is er een. De Vk wist dit en vertelde dat mits het kindje er klaar voor is er om deze zogenaamde ''sociale reden'' kindjes wel eens eerder gehaald worden. Wij schrokken hier best wel van en zeide in eerste instantie ''nee'' waarom een gezonde zwangerschap op zon mannier beeindigen. Nou ik kan je vertellen dat je na zon gesprek ineens heel erg gaat nadenken en twijfelen! we hebben alle voor en nadelen met elkaar afgewogen en besloten een GESPREK aan te gaan... de volgende dag merkte de Gyn enkel alleen dat ik al 3cm ontsluiting had en dat ze gewoon echt eerder wilde komen! ik mocht kiezen, weekend afwachten of het zelf zou beginnen of inleiden. Heb voor het 2e gekozen omdat ik best tegen de bevalling op zag en bang was niet meer terug te durven haha! Het was eigenlijk dus super onverwachts, want wij hadden gedacht dat als ik al ingeleid zou worden ze dit echt niet meer voor het weekend zouden doen... wel dus Vandaar de 37 weken
allereerst super gefeliciteerd!!! Yara is ook de naam van onze dochter, dus vandaar dat ik even moest reageren. heel veel plezier met Yara.....maar dat kan bijna niet anders met zo'n mooie naam.