Hallo iedereen Hiermee kondigen wij de geboorte van onze lieve zoon aan! Zijn naam is Nelson Emanuel, geboren op 29 april 2011, 10.49 uur, gewicht 3880 gram en zijn lengte is 52 cm!
Bijzondere naam: Nelson, erg leuk! Een mooi ventje ook! Goed werk geleverd Geniet van je mannen. Elmo
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Lag jij toevallig in het Antonius ZH bij Alnatal? Ik ben 30 april bevallen van een zoon en in de kamer naast ons lag een jongetje die Nelson heette. Zou toevallig zijn
Hallo Wish30, Dat klopt helemaal, ik ben in het Antonius ziekenhuis bij Anatal! Wat toevallig zeg, echt leuk als dat zo is!! Hoe heet jullie zoontje als ik vragen mag? Liefs,
Hoi meiden, Erg bedankt voor jullie lieve felicitaties zeg!!! Onze kleine maakt het heel goed, in begin van de week was het nog erg wennen, vooral de eerste nacht alleen, maar nu loopt het lekker op rolletjes en wennen wij er nu beiden aan de nieuwe situatie! Gisteren was onze lieve kraamverzorgster er voor het laatst, dus nu moeten wij het echt alleen gaan doen, maar dat komt helemaal goed! hihihi Liefs Vuurtorentje
van harte gefeliciteerd met jullie zoon! wat een schatje!!! wat een mooie namen zeg! ons zoontje heeft Manuel als 2e naam!
Hoi hoi Haha echt grappig!! Ons zoontje heet Vince en is 30 april om 13.48 geboren.Wij hebben op de kraamafdeling gelegen tot maandagochtend.Weet kamernummer niet meer maar we lagen bij dat koffiehoekje en naast ons lagen jullie...vond de naam Nelson zo apart dat ik het me nu kan herinneren
Dit is inderdaad echt grappig zeg! Mijn man zei al dat er naast ons een jongetje geboren is genaamd Vince! Wij lagen op kamernr 212, wat ik mij nog kan herinneren. Wel lekker zeg dat je wat eerder naar huis mocht gaan! Ik heb van donderdag t/m maandagochtend in het ziekenhuis gelegen. Ik heb een keizersnede gehad, ik moest er toen ook 4 dagen blijven. Heb jij een natuurlijke bevalling gehad? Vince is echt een leuke naam zeg!