Hoi dames, Vol trots mag ik hier komen melden dat op 24-10-2012 om 22.04 uur onze prachtige dochter is geboren. Na een snelle voorspoedige bevalling van bijna 5 uurtjes ... Helaas ging het bij de placenta mis, deze kwam er maar gedeeltelijk uit waardoor ik 4 liter bloed verloor, geopereerd ben en een bloedtransfusie moest hebben . Maar na 2 dagen ziekenhuis mochten we lekker naar huis. Ik voel me ontzettend goed en we zitten superhoog op een roze wolk te genieten!! Wat een geweldig gevoel is dit !!
Gefeliciteerd en geniet daar hoog op je roze wolk maar heel veel van je meisje (mooie naam trouwens Jara)
Gefeliciteerd met jullie meisje! Minder dat je zoveel bloed bent verloren maar nu gelukkig toch genieten
heb precies hetzelfde gehad als dat jij heb meegemaakt alleen ik zakte eerst een week steeds weg etc. totdat ik t echt niet meer redde en ze mij hb gingen meten.. 2,8! oink. ook een bloedtransfusie en een ingreep, akelig he :S wees blij dat ze het bij jou meteen zagen anders had je echt een rotweek gehad en das echt niet te doen hihi maaaaar gefeliciteerd ze is er