25-10-2012 is Na een zeer vlotte thuisbevalling en met behulp van mijn allerliefste man is zonder hulp van vk onze kleine man geboren. De vk was te laat. Maar alles is goed gegaan.
Gefeliciteerd, met je kleine man en je stoere grote man, de mijne was onderuit gegaan mooi zeg met z'n tweetjes!
Gefeliciteerd!! Wat bijzonder dat jullie het samen gedaan hebben! Hoewel het me ook wel even schrikken lijkt, zo snel
Wauw, dat is pas bijzonder! Ik heb daar stiekem altijd een beetje van gedroomd...suf misschien. Van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker van elkaar! Elmo
Dank jullie wel!! Het was zeker spannend en vooral omdat mijn weeen niet regelmatig waren en niet extreem pijnlijk. Kwart voor acht 2 cm en om half 10 geboren. Mijn man had de vk gebeld omdat ik ineens persdrag kreeg ik stond nog onder de douche. Ml mij snel afdrogen en mij baar het bedgeduwd. Op bed braken mijn vliezen en het hoofdje stond al. Maar hij bleef super rustig. Ik bleef het tegen houden omdat de vk er nog niet was. Ml zegt schat we weten wat we moeten doen toen liet ik het gaan en samen aangepakt en ik zelf op mijn buik neergelegd. En 5 min erna was de vk er. Maar ik ben blij dat mijn man zo rustig bleef! Ik was nml stront eigenwijs en wilde niet op bed liggen. Zo even in een notendop
Dus dit had je niet verwacht? Denk er wel eens over na aangezien we ook graag een derde willen. Beide bevallingen gingen eigenlijk wel hetzelfde...stel je voor opeens heb je zo'n bevalling
Haha je weet het nooit van te voren. Maar op het moment zelf even slikken maar ik vind het een hele bijzondere ervaring