Hoi meiden Nou maandag was het zover om 13.14 is ons wonder Tom Wilhelmus Johannes schreven geboren! Maandag 26-08-2013 Even een klein verslagje Zondag om half2 in de nacht waren de weeën begonnen tegelijkertijd weer overgeven dus bed badkamer als gevolg Weeën waren gelijk om de 3 minuten dus gelijk maar de verloskundige gebeld Ze was er om 3 uur na gekeken 1 cm ontsluiting :blush: Omdat ik zo ziek was toch gelijk naar ziekenhuis daar aangekomen werden de weeën steeds krachtiger Om 10 uur ruggespraak gehad en 2 cm Om 11 uur vliezen gebroken en aan de weeën opwekkers. Om 12 uur zat ik op 4 cm schiet op dus:x:x Om half 1 broodje gegeten en gerelaxt om 1 uur schrok ik wakker want er kwam complete invasie van mensen binnen voor ik het door had was de hartslag van Tom te laag als gevolg spoed naar de ok Oorbellen d'r uit getrokken kleding uit en hop lekker wel een slechte film Rennend door de gang Heen kreeg ik te horen dat ze spoed keizersnede zouden doen Ruggeprik er in en hop 10 minuten later daar was Tom goed gezond gelukkkg:+::+: En daar lig je dan moederziel allen man weg kind weg bah wat een vreselijk ervaring !! Daarna na de uitslaap kamer leek uuuuuuuuren en toen eindelijk naar Tom ooooooooo wat een mooi ventje Zo onwerkelijk maar zo blij ons wondertje Zo genoeg gepraat zie hier ons mannetje Lief klein schoppertje , Speelt nu niet langer verstoppertje. Want na lang wachten en veel geduld, Is nu eindelijk het grote geheim onthuld.
Bedankt voor jullie reacties Moet zeggen nu bijna week later is alles de moeite waard geweest We hebben zo'n fijn ventje