Hoi iedereen. Ik ben een goede vriendin van Miranda en Miranda had mij gevraagt om hier te vertellen dat ze is bevallen van een prachtige dochter! Het meisje heeft de naam Cyenna gekregen en weegt 2810 gram. Rond kwart over 2 vanmiddag is dit mooie wondertje op de wereld gekomen. Moeder, vader en dochter maken het goed. Ronald en Miranda zijn natuurlijk enorm trots. Ze is wel 4 weekjes te vroeg geboren dus moeder en Cyenna moeten nog eventjes in het ziekenhuis blijven. Groetjes Laura
wow!!!!!!!!!!! Hartelijk Gefeliciteerd toch die slijmprop !! nou hopelijk mogen ze snel uit het ziekenhuis en kan ze lekker thuis genieten van haar lieve dochter
Gefeliciteerd!!!! Wat een bijzondere naam zeg! Ik hoop dat vader, moeder en dochter lekker genieten van de kraamtijd :-D. Groetjes, Anouk.
jeeeeee, wat een leuk nieuws zeg, toch een mei-mama en is het toch gaan doorzetten na die slijmprop.. geniet er maar lekker..VAN HARTE GEFELICITEERD..
Gefeliciteerd! Dat mams en dochter maar snel uit t ziekenhuis mogen zodat ze lekker rustig van de kraamtijd kunnen genieten. Is voor papa ook veel leuker!
van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet er lekker van en laat je goed verwennen
Ronald en Miranda, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid (mooie naam). Geniet ervan! Groetjes van Senna
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, een prachtige naam inderdaad!! Geniet ervan en ik hoop dat jullie snel gezond en wel weer thuis zijn! Veel liefs Carry