Gefeliciteerd miranda...... Die slijmprop was dan toch een voor teken. Geniet lekker van je dochter samen met je mannetje. O, ja wat een mooie naam.
Gefeliciteerd meis.. super ! Ik zat net nog even terug te lezen, je verlof was nog niet eens begonnen...hihihihi... extra genieten van je kleine meissie... Hopelijk mogen jullie snel naar huis..
Gefeliciteerd Miranda!!!! Hoop dat alles snel goed gaat met de kleine en jou zodat jullie lekker naar huis kunnen!! Wat is het dan nog snel gegaan zeg!! Zo vertel je ons dat je de slijmprop bent verloren en zo ben je gewoon al bevallen!!! Op ons eigen topicje had ik al verteld hoe zenuwachtig ik ervan word. Ik had het namelijk helemaal niet verwacht dat je NU al zou gaan bevallen. Het komt wel erg dichtbij in de buurt nu he Heel veel sterkte en ben benieuwd naar je verhaal dat zeker!!!!En de foto natuurlijk
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen! Wat een prachtige naam hebben jullie gekozen!
WOW!! SUPER!! Gefeliciteerd Miranda met jullie wondertje! Hopen dat jullie snel weer thuis zijn!! Dus toch nog meimama!! Geniet ervan, tis zo mooooii!! Liefs Annemieke.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Aparte mooie naam! Geniet van je kraamtijd (die je vast in het ziekenhuis door zal brengen)!