Gefeliciteerd!!! Met de geboorte van jullie dochtertje!!! Mooie naam hoor!! Geniet lekker van der, en hopelijk mag ze gauw naar huis
Gefeliciteerd met jullie dochter, nu kunnen jullie haar eindelijk in het echt bewonderen. Geniet ervan! Groetjes Senna
ff snel berichtje. Ik ben vanavond thuis gekomen. Cyenna moet nog even in het ziekenhuis blijven, totdat ze goed genoeg zelf drinkt. Ze heeft nu ook nog een sonde, omdat ze vaak te moe is om op eigen kracht genoeg borstvoeding naar binnen te krijgen of via het flesje. Ik ga vanaf morgen 3x per dag naar het ziekenhuis toe. En hopelijk gaat ze snel elke voeding goed drinken. Het gaat iig elke dag beter Voor foto's kun je ff kijken op http://azrah.web-log.nl Ik ga nu nog ff kolven en dan slapen Met mij is alles goed trouwens, ik mocht 10 dagen bij haar blijven in het ziekenhuis. Het was wel moeilijk om naar huis te gaan zonder haar Maar ja het moet..... Kijk er echt naar uit tot ze thuis is.
Gefeliciteerd Miranda en Ronald met jullie wondertje!! Hopelijk mag ze snel mee naar huis met jullie, succes Groetjes, Daan0201