DAMIAN IS VANDAAG 1 JAAR GEWORDEN!!!! heerlijk om het er even uit te gooien hihi Denk dat velen het wel met mij eens zijn dat je gewoonweg trots bent als je uk alweer 1jaar is geworden Vandaag heerlijk in zwembad gelegen en straks BBQen met opa en oma erbij. Damian snapt er natuurlijk helemaal niks van maar hij heeft vandaag flink genoten en is nu helemaal op. De tijd vliegt voorbij, weet nog precies hoe de bevalling is gegaan enzo en wat het rare is van deze dag... ik heb gewoon last van mijn rug waar ik precies 1jaar geleden 6ruggenprikken heb gehad (5mis 6de eindelijk raak) Heel apart maar ik voel het gewoon. Sry voor de mega nutteloze info maar ik ben gewoon heel erg happy met onze kleine vent en super gelukkig mag soms ook wel even gemeld worden vind ik zelf haha
Ik heb je net in een ander topic ook gefeliciteerd, had ik deze nog niet gezien. Maar nog een keer: gefeliciteeeeeerd Damian! Hopelijk hebben jullie een hele leuke dag!!!
haha ik zag het ja nog een keer dankje en jij ook nog gefeliciteerd zie ik!!! leuke dag gehad? wij tot nu toe wel, even wat boodschappen gedaan voor feestje zondag en net terug van zwemmen, straks heerlijke BBQ met opa en oma erbij dus joepiee
meis van harte gefeliciteerd!!! Fay ook bijna, en dan ben ik ook hartstikke trots hoor geniet ervan en een fijne dag nog! Volgens mij zaten we samen in de juli 2009 mama's, of niet?
ROOZJUH!!!! van harte gefeliciteerd met damian!! hahaha jij was ook in de juli 2009 mama's en ik was je buddy. weet je het nog. niet veel later beviel ik van maddox. hij word 16 juli 1 jaar. gaat erg snel he!! je hebt nu geen babytje meer hihihihih. nou nogmaals van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon en een hele fijne dag! liefs, nancy
Gefeliciteerd met je kereltje. Je hebt natuurlijk een geweldige dag gehad, met mooi weer Over 2 maandjes wordt ons meisje ook alweer 1 jeetje wat gaat het snel zeg.
haha super dank jullie wel lenny en jojo ja jullie ken ik zeker nog wel! We hebben een ander forum voor de juli 2009 mama's wisten jullie dat niet?? Daar zitte alle juli 2009 mama's nog lekker te kletsen met elkaar! Ook al ene meeting gehad, helaas kon ik er niet bij zijn maar 2de meeting ben ik zeker van de partij! Leuk om jullie weer te spreken hier, weet inderdaad nog dat we elkaar's buddy waren Als jullie mee op het juli 2009 forum willen kletsen, om me dan ff dan geef ik de link Lijkt me leuk om jullie kids ff te zien op foto en hoe het met jullie gaat na een jaar. Tijd vliegt!! verder rustige dag gehad, het feest breekt zondag los. vandaag lekker gezwommen en verder niet veel gedaan.
Herken je gevoel hoor, was ook zo trots toen Emma 1 jaar werd GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE EEN ECHTE DREUMES NU!
dankje Ja een Dreumes haha even wennen hoor. alhoewel het echte baby zijnde er al helemaal af was, maar nu officieel geen baby meer en is toch even wennen. heb nog geen tranen gehad wat schijnbaar veel moeders wel hebben/hadden met 1ste verjaardag, maar misschien komen die nog wel Nog gefeliciteerd met Emma Is ook pas geleden
Gefeliciteerd! Ik wist trouwens niet dat er een forum is voor de juli 2009 mama's.. had me leuk geleken..
op dit forum bij algemene clubs hadden we een topic, en toen de kleintjes waren geboren zijn we over gegaan naar ons eigen stekkie om daar met alleen de juli 2009 mama's verder te kletsen