Nu het kouder wordt wil ik mijn zoontje wantjes aan doen, maar hij trekt ze steeds uit. Iemand een goede tip, want zijn handjes worden steenkoud!
sokjes kniekousjes dan he! die trek je tot aan zijn elleboogjes blijft ie lekker warm onder zijn jas en trekken ze niet zo snel uit.
Wantjes | Kleine klantjes Heb hier geen ervaring mee, maar misschien is het het proberen waard? Succes ermee.
Hier ook zo'n eigenwijsje... Ik heb hier wantjes aan zo'n touwtje en dat knoop ik zo strak mogelijk op -ik haal het touw door het ophanglusje en dan knoop ik er een lus in, zodat de wantjes precies lang genoeg zijn, zeg maar. Maar dan krijgt ze ze nog wel uit. Ik denk dan maar: ze geeft helemaal niet aan dat ze er last van heeft, dus het zal nog wel loslopen.
Als echt niets werkt kun je altijd nog een jas kopen die een maat te groot is, zodat de mouwen te lang zijn. Dat scheelt in ieder geval iets........
Hier krijgt hi ze ook zo uit. Hij stopt ze in zn mond en hup uit die hap. Sokken zullen daarvoor ook niet helpen, hij is veel te bijdehand.
Ik heb wantjes met klitteband en die trekt ze niet uit hoor. Ik heb ze dan ook wel strak aan bij haar. Ze zijn van Barts. Zit ook geen duimpje in ofzo. Het is gewoon 1 gehaal zeg maar en daar stop je het handje in. Klitteband dicht en klaar.
wat grappig. mijn meisje heeft vandag wantjes gehad en ze vond ze pachtig want ze begon naar iedereen te zwaaien en allemaal met dr handjes tegen elkaar aanwrijven hahaha
Hier hadden we hetzelfde probleem. En ze gewoon echt telkens uitdoen en dan huilen in de wagen omdat ze koude handen had... kwamen toen een keer oudere vrouwen naar me toe om te zeggen dat ze waarschijnlijk koude handen had en daarom moest huilen. Ja, dat klopte dus, maar ik kon er zo weinig aan doen . Daarna heb ik Eva dikke sokken aan gedaan, maar die trok ze ook telkens uit. Op een gegeven moment had ze de link gelegd en hield ze haar handschoenen aan... En dit jaar vindt ze het gelukkig alleen maar leuk. Ook haar muts (had ik eigenlijk wel problemen mee verwacht)
hier idd een jas met te lange mouwen uitgezocht. Als het niet zo heel koud is of we gaan maar even naar buiten sla ik de mouwen een stukje om. Jayden trekt zn wantjes trouwens niet uit maar zodra ik ze aandoe kijkt ie ernaar en gaat ie gillen echt heel hard gillen tot ik de wantjes weer uitdoe... (net een klein meisje soms hihi)
hier is zowel muts al wanten drama., mevrouw doet het continue af of uit. Tja, dan maar koud. Eigen schuld dikke bult. Kan het moeilijk vast plakken
zelfde drama hier. zit nu al aan 4e paar wantjes omdat mevrouw hier de touwtjes doorknaagt als een klein konijntje. en dan raak je ze kwijt :S
Pfff.. .gelukkig heeft mijn zoontje door dat zijn handje warmer blijven met de wantjes aan (misschien toch die paar maanden leeftijdsverschil?) en als hij eenmaal beide wantjes aan heeft dan krijgt hij ze niet meer zo makkelijk uit (maar probeert het dus ook niet meer)
De wanten van mijn dochter zit zo'n stukje aan wat je om kunt slaan. Als je dit niet omslaat kun je de wanten tot aan de elleboog optrekken. En een tip: eerst de wanten aan en dan de jas. Dan zit de boord van de jas er om heen.