Ze is toch nog gedraaid!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door paprika, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Wilde even mijn vreugde met jullie delen hoor dames, ben namelijk zo blij! Onze kleine meid is tegen alle verwachtingen in met 35 weken en 6 dagen uit zichzelf gedraaid! Al bijna de hele zwangerschap lag ze met haar hoofdje omhoog, en omdat ze al twee weken ingedaald was had de verloskundige ook geen hoop meer dat ze nog uit zichzelf zou draaien. Gisteren (dinsdag) zouden we de eerste afspraak bij de gyneacoloog hebben, en maandagmiddag (net voor we naar de vk gingen) is ze zelf gedraaid! Dit deed best pijn trouwens maar ik vind het geweldig :) ! Twee weken geleden zijn we ondanks dat het volgens velen geen zin meer zou hebben toch nog gestart met moxa-therapie, en volgens mij heeft het goed geholpen. We zijn echt zo blij, we mogen nu hoogstwaarschijnlijk gewoon thuis bevallen!

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Wat leuk voor jullie en wat goed zeg super....
    En nu nog ff lekker genieten he :)

3. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ja we genieten er met volle teugen van! Voelt ook zo anders, een kontje bovenin je buik. Ze is de hele tijd gezellig met haar beentjes aan het bewegen, en heb al een paar keer een voetje vastgehad! Eerst waren die voetjes alleen maar op m'n blaas aan het trappen, en dat was minder hoor... De pijn onder aan m'n ribben is ook al stukken minder nu er geen koppie meer tegenaan zit, ze zette zich namelijk telkens af in m'n onderkantje om vervolgens m'n ribben de ene kopstoot na de andere te geven :rolleyes: !

Deel Deze Pagina