ze is toch overduidelijk een meisje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MinnieMe, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Uhm tja ik kan me er echt niet druk om maken...
    Mijn zoontje krijgt regelmatig roze polo shirtjes aan geen probleem..
    En als mensen dan zij tegen hem zeggen interesseerd me nog minder.
    En mijn zoontje is bijna 1,5jaar.

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn oudste werd ook altijd voor jongetje versleten. Ik heb me er wel eens om verbaasd als ze op dat moment een roze jurkje aan had maar heb me er nooit aan kunnen irriteren. Sowieso word hier in het dialect vaak hij gezegd tegen meisjes, dus vaak kon ik niet eens opmaken of ze nou wel of niet doorhadden dat ze een meisje is.
    Mijn jongste ziet er blijkbaar meer als een meisje uit want meestal raden ze nu goed.

3. Nescio

Nescio Niet meer actief

Gisteren had ik het zelf, in de speeltuin. Er was een vader met een schattig meisje van 1,5. Maar ze had niet veel haar en een heel lief gezichtje, maar niet typisch meisjesachtig. Ook geen kleurige dingen aan. Dus ik vroeg ook hoe oud hij is. De vader maakte er gelukkig niets van. En toen ik beter keek zag ik ook wel dat het een meisje was. Het is gewoon de eerste blik, ik denk dat veel mensen echt niet verder kijken voor ze die eerste vraag stellen.

4. angel229

angel229 Niet meer actief

Zo herkenbaar. Hier dochter van bijna twee maar nog niet met een hele volle bos haar. Verder is ze op en top meisje. Rokjes, jurkjes, roze, spelen met poppen etc etc. Hoe vaak ik nu nog hoor oh leuk jongetje... GRRRRR!!!!
    Ik heb wel eens toen ze nog baby was de neiging gehad om te zeggen dat ik liever een dochter had gehad. Nooit gedurfd overigens. Hoe dom mensen kunnen zijn. Kind draagt overduidelijk een jurk en dan vragen of het een jongen is...

5. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ooooh ja erg hè!
    Hier ook, hoor.. Zit ze in een roze maxi cosi, jurkje aan, haarbandje en dan nog : oooh wat een lief jongetje!

Soms corrigeer ik ze gewoon niet meer, maar zeg ik gewoon bedankt. Haha.

Deel Deze Pagina