De combisleeper kost op deze site 45,00 EUR dan heb je er twee waar je er normaal eentje voor hebt. Maar heeft iemand ervaring met bestellen via deze site?
Ja, ik! Mijn ervaringen zijn goed! Goeie bestelinformatie via de mail, snelle reacties en bezorging. Ik had alleen een speelkleed gekocht die ik achteraf gezien eigenlijk liever in een andere kleur had willen hebben, maar als ik deze zou willen ruilen moest ik de verzendkosten en de retourkosten zelf betalen... uiteindelijk heb ik m dus gehouden , maar dat was mn eigen schuld. Maar dat vond ik dus het enige nadeel dat eventuele retourkosten voor eigen rekening zijnen je een nieuwe bestelling dus ook nog eens zelf moet betalen...
Onze meid is vier maanden dus wij kunnen met de kleine maat nog even vooruit. Maar jij zou er nog maar 4 maanden plezier aan hebben. We willen onze meid langzaam uit de puckababy krijgen ze heeft het er te koud in omdat ze met zak en alles door haar bed stuitert en dan niet meer onder de dekens ligt. Ik heb de combisleeper laatst bij prenatal gezien en ik vond het echt een super slaapzak, daar kostte ie nog 60 EUR als ik me niet vergis.
Ik denk dat het om de maat gaat en niet de kleur hihi Maar de grote is ook afgeprijsd Combi Sleeper, 110cm in roze | 2-Aanbiedingen | Babyandmore Overigens ook bij little company.
Nee je meent het Het was ook sarcastisch vandaar erachter. Ze heeft een zoontje en ik neem aan dat ze die niet in een roze slaapzak laat slapen, en dat is de enige kleur die in de aanbieding is.
Soms is het sarcasme er niet altijd uit te halen zullen we maar zeggen Haha waarom niet? Nee geintje ik denk dat ik dat zelf ook niet zou doen
Daar heb je gelijk in.. Denk dat de meeste moeders dat niet zouden doen, maar aan de andere kant, het is maar een slaapzak, wie ziet dat nou.. Maarja denk dat ik het zelf ook niet zou doen. Een meisje in het blauw trouwens weer wel haha..