Onze dochter bijt als een bezetene op alles wat ze in haar mond krijgt. Dus niet gewoon een beetje sabbelen en kwijlen maar echt bijten. Ze vindt het heerlijk om op de knokkels van onze vingers te bijten. De arts van het CB voelde de vorige keer al een harde rand in de onderkaak maar zei er ook bij dat het nog makkelijk maanden kan duren eer dat de tandjes doorkomen. Nu heeft ze sinds een dag of twee van die schrale rode wangen die ook heel warm aanvoelen. Dacht eerst dat het van de verkoudheid kwam, heb ook al koorts opgenomen die had ze ook niet. Misschien toch van de tandjes ? We wachten maar geduldig af.
ik denk dat bij mijn zoontje ook steeds. Ook als een gek happen naar alles. Hij trekt zelfs aan mijn haar om mijn gezicht in de buurt van zijn mond te krijgen. PAst er natuurlijk nooit in. Lijkt net een jong vogeltje dan. Maar ik wacht dus ook al dik 2 maanden met de tandjes.
Haha vol verwachting klopt ons hart maar de tandjes blijven uit. Van mij hoeft ze echt nog net met tanden te beginnen ze is nog zo klein. Maar als het van de tanden is zou ik het voor haar prettig vinden dat ze gewoon lekker doorkomen en dat ze niet maanden er tegaan zit te hikken zeg maar.