Jaja...het is echt waar! Jayden begint zich in de box al op te trekken totdat hij staat Voor ons is dat voor het eerst. Kelsey liep rond de tafel 1 dag voordat ze 1 jaar werd. Damiën liep pas met 13 maanden. En Jayden begint nu al. Hier even een foto van onze lieve kanjer: Daarna meteen even zijn truitje verschoont aangezien hij net daarvoor wat roosvicee op had hihi Gisteren stond hij nog beter in de box...maar was al opgevallen voordat ik de camera te pakken had. Hij trok zich al een tijdje op aan de box tot hij op z'n knietjes zat....maar dit had ik echt niet vrwacht....en zo snel al Moest het gewoon even delen![/img]
Goed zeg! Nou mijn man stond vanmorgen ook te kijken..Ruben stond ook in zijn bedje! Hij is bijna 7,5 maand...
Leuk hè! Fenneke deed dit ook al zo snel,ze is nu 9 maanden en ze loopt al om de tafel. Alleen minder leuk zijn haar blauwe plekken van het vallen... Ze valt,huilt even en staat meteen weer op,wat een bikkel
@mandy1: hij zit nu al zo'n 3 (bijna 4) weken zelfstandig. Ik leg dan een heel groot kleed op de vloer met daarop een groot boxkleed en zet 'm dan neer. Heb nog wel een hoop knuffels erom heen gezet voor het geval dat hij wel om zou vallen. Maar dat is gelukkig nog niet gebeurd. Althans...niet uit zich zelf...helaas duwt z'n broer 'm nog wel is om. @Leonietje24: Jeetje...dat is ook al snel zeg! Wat worden onze kleintjes toch snel groot he Soms gaat het gewoon veel te snel. Zo roepen we "was hij/zij nou maar wat groter (of zelfstandiger) En zo roepen we weer "was hij/zij nou nog maar lekker zo klein" @Maud77: jeetje zeg....met 9 maanden al om de tafel lopen Lijkt me ook een vreemd gezicht zeg bij zo'n kleintje hihi Ach....mijn man liep al met 10 maanden....misschien dat daarom Jayden al zo snel is
Het ziet ook heel raar uit hahaha! Ze is echt ieniemienie en stapt vrolijk rond,het ziet eigenlijk niet uit! Bezoek lacht zich altijd kapot als ze het zien